PenguiN- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Hvor finner jeg denne og hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Ikke sikker, men jeg ville satset pengene mine på Ac Schnitzer. www.acschnitzer.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Kan det være Hartge? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9821137&sid=xz3aOZy_QvF893779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 kan jo kanskje være en Alpina leppe og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Det er ikke alpina sin. Det er AC Schnitzer Bavaria er importør av AC Schnitzer så de selger sånn leppe Link fra AC Schnitzer hjemmesiden: Må si den svarte der var fin..men sånne skydd på siderutene..DET var stygt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 her er en jeg fant med leppe på nettet. må si e38 kler rødt veldig godt!! kansje greid å styrt meg for felga da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 er slik leppe å få tak i til e36 og tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Ac Schnitzer: Kerscher leppe: (GS har begynt å importere dette merket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 ah, sweet! den nederste leppa, kerscher. må ha det, bare MÅ ha det! bestille meg en slik til min coupè tror jeg! hva koster det å få lakkert noe sånt egentlig? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 ah, sweet! den nederste leppa, kerscher. må ha det, bare MÅ ha det! bestille meg en slik til min coupè tror jeg! hva koster det å få lakkert noe sånt egentlig? noen som vet? Spørs hvilken lakkerer du går til. Veldig variasjon på prisene. Men hos lakkeren jeg bruker, skal han ha ca. 500kr for den der tenker jeg. Hadde jeg gått til en annen lakkerer som holder til her like ved, skal han sikkert ha 2000kr. Så er veldig variasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå