Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få? '94 316 Compact

Share

Anbefalte innlegg

Dette er ingen salgsannonse, jeg bare lufter tankene mine rundt et eventuelt salg, men vet ikke hvor mye jeg bør kunne forvente ved et salg. Derfor spør jeg dere. Om jeg har gjort noe galt ved å poste her beklager jeg. :)

Sitter her og fantaserer litt, og det hadde vært litt ålreit å solgt bilen for å få noe med litt mer motor, og kanskje flere dører.

Så hvor mye tror dere jeg kunne fått for bilen min? Det er en '94-modell som har gått rundt 223000, lakkert helt ned, 17" E46 M3-replika på sommer (nye felger og dekk i år). 15" BMW alu på vinter, og det er med disse felgene som bilen er godkjent senket.

Bilen fungerer helt fint, uten noen tegn til problemer. EU-godkjent i år. Om jeg skal selge kunne jeg vurdert å i hvert fall solgt med CD-spiller og frontsett (Pioneer DEH-P5900MP og TS-136C, veiledende utsalgspris på til sammen rundt 4 000, rundt regnet).

Bilen er ikke perfekt i lakken, og har noe steinsprut, litt riper på fangeren (se bilde) og noen riper på bakskjerm som en hyggelig sjel har lagt igjen en eller annen gang. Disse kan trolig poleres bort eller fjernes med lakkpenn, jeg har bare ikke prøvd ennå.

Takk for alle svar. :----)

DSC00183.jpg

nyvasket.jpg

Vinterfelger (har ikke bakfra nå fra sommeren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett er den i god stand. Ble byttet endel før EU-kontroll, blant annet ble bremser gått over og fikset. Ingen merkbare ulyder fra motor eller gir, og har aldri stoppet eller oppført seg merkelig på noe vis.

Takk for svaret ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...