BIMMER BOY Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Har en 90 320i touring som selges som delebil! bilen har masse bulker i kaross og alle rutene er knust på bilen. Det som er helt av kaross er høyre fordør, forskjermene og takluka. Bilen har vært utsatt for hærverk! Fargen er mørk grønn metalic. kom med bud på deler eller hele bilen. motor og gir skal være i bra stand, men har ikke startet den på lenge. Bilen står i oslo. Ring meg på 90771321 eller mail: wafas_666@yahoo.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 vet ikke hvordan man legger ut bilder her. men her er link til annonsen i autodb. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... nr=1527900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Hva vil du ha for hele? Er det sveiveluke? Noe El utstyr? evt pris for bare skjørtene, og venstre bakdør hvis den var hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 venstre bakdør har bulker. vet ikke hva jeg skal ha. skulle ha beholdt den, for jeg trenger deler selv. Men har ikke tid enda så derfor kom med et seriøst bud så skal jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Det er vel litt lite. Men noterer meg det. Får jeg ikke noe høyere bud så går den for det. Trenger plassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 kan også legge til at bilen må hentes i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Er interresert i å kjøpe skjørtene løs hvis det blir aktuelt... Eller jeg kan by 3k for hele doningen...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 tror ikke jeg gidder å demontere deler, selvom det hadde blitt mer penger av det. Har formange biler å holde på med. Så selger den helst hel. 3K er notert. omsagt selger den for alt over 2500,- Selvom det er masse tap. skulle hatt tak i de som gjorde det med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 ser det er kommet bud på 3k. men ser også den må hentes i oslo. så gi meg beskjed hvis ikke den blir hentet for 3k. så tar jeg den for 2,5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 ok. skal si fra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 det er servo og kjørecomputer på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå