Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som tema sier: 2'er feil på EU! Park-brems. hjelp!

står i beskrivelse: håndbremse defekt venstre side.

hvordan kan jeg finne ut hvor det ligger? hva kan feiler være og hva kan jeg forvente av utgifter?

Skrevet

hei... hadde samme problemet selv jeg.. min var på eu.. sto at at di var defekte hos meg å -... problemet var bremseskoene bak til brekket som var slitte...var det som var feilen... funket bare 50/50 så var høyre side som var defekt så byttet bare begge sidene..

Skrevet
hei... hadde samme problemet selv jeg.. min var på eu.. sto at at di var defekte hos meg å -... problemet var bremseskoene bak til brekket som var slitte...var det som var feilen... funket bare 50/50 så var høyre side som var defekt så byttet bare begge sidene..

Ok. går bremseskoene kun på brekket da? er ikke det også aktivt under vanlig driftsbremsing da?

Skrevet

bremseskoene er kun til brekket... på vanlig driftsbrems kommer kalipperene inn i bildet..

Skrevet

Fikk du ikke noe tilbud fra verkstedet om å reparere feilen? Eller er det sånn i Bergen også, at svært få bilverksteder vet forskjell på forran og bak på en bil?

Skrevet

bremseskoene er kun til brekket... driftbremsen går unner noe anet.. spørs jo så klart om du har skiver eller tromler bak.. men uanz så har ikke det noe med bremseskoene å gjøre

Skrevet
bremseskoene er kun til brekket... driftbremsen går unner noe anet.. spørs jo så klart om du har skiver eller tromler bak.. men uanz så har ikke det noe med bremseskoene å gjøre

Skiver bak på alle e36 med 6'er :wink:

Og når du skal stramme brekket etter du eventulet har bytta skoene, så skrur du bare ut en hjulbolt og bruker et skru jern inn på stramme mekanismen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...