glenn.G Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 liten update: da er m3 vinge med justerbar flipp innkjøpt.skal snart å hente evo kittet mitt også. da kommer det bilder.
skrolf Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 blir bra ditte cato går me gamle cabben min da? bilde av den ?
skrolf Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 eller ka de va du heite ? hehe.. vil ha bilde av gamle tralla!! savna den som faen
glenn.G Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 eller ka de va du heite ? hehe.. vil ha bilde av gamle tralla!! savna den som faen glenn var navnet jeg bruker kan legge ut bilder når jeg har fått fjernet virus fra pc min. du får kjøpe den tilbake da vet du har kostet på den masse nå. så nå er den i god stand
skrolf Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 eller ka de va du heite ? hehe.. vil ha bilde av gamle tralla!! savna den som faen glenn var navnet jeg bruker kan legge ut bilder når jeg har fått fjernet virus fra pc min. du får kjøpe den tilbake da vet du har kostet på den masse nå. så nå er den i god stand hehe, janei lyst på strøken e30 touring da? 92 model gått 205 me fullt service hefte.. ny lakka, null rust.
Spiritus Sancti Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Skal du ha bredde kit i glassfiber eller?
glenn.G Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 eller ka de va du heite ? hehe.. vil ha bilde av gamle tralla!! savna den som faen glenn var navnet jeg bruker kan legge ut bilder når jeg har fått fjernet virus fra pc min. du får kjøpe den tilbake da vet du har kostet på den masse nå. så nå er den i god stand hehe, janei lyst på strøken e30 touring da? 92 model gått 205 me fullt service hefte.. ny lakka, null rust. er vel ikke den røde som har stått til salgs her på forumet? send meg bilder på pm da
glenn.G Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Skal du ha bredde kit i glassfiber eller? ja det blir glassfiber. blir billigere når jeg skal gjøre den helt lik evo m3
glenn.G Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 da er litt nye deler innkjøpt: sorte nyrer: 5mm spacere: klare blink lys til m3: . bestillte også hvite baklamper men dem klarte å sende meg feil så bilde av dem kommer bare jeg får dem. har også kjøpt sperre diff fra en her på forumet. 4,10 utveksling.
glenn.G Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 da har jeg vært i sverige å hentet meg ny donor bil.har hentet en 94 modell bmw 3,0 m3 med 305 hk.så jeg dropper turbo prosjektet og setter i m3 motor istedet. bilder kommer om en ukes tid når jeg kommer igjen fra syden.bilen har rullet 191,000.og er aldri vinterkjørt.ny lakk i fjor. hvitt vader intriør,justerbare dempere,+++ den går godt,så det blir gøy å få den i e30
glenn.G Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 da har jeg vært i sverige å hentet meg ny donor bil.har hentet en 94 modell bmw 3,0 m3 med 305 hk.så jeg dropper turbo prosjektet og setter i m3 motor istedet. bilder kommer om en ukes tid når jeg kommer igjen fra syden.bilen har rullet 191,000.og er aldri vinterkjørt.ny lakk i fjor. hvitt vader intriør,justerbare dempere,+++ den går godt,så det blir gøy å få den i e30 bilde av m3
///christian Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 da har jeg vært i sverige å hentet meg ny donor bil.har hentet en 94 modell bmw 3,0 m3 med 305 hk.så jeg dropper turbo prosjektet og setter i m3 motor istedet. bilder kommer om en ukes tid når jeg kommer igjen fra syden.bilen har rullet 191,000.og er aldri vinterkjørt.ny lakk i fjor. hvitt vader intriør,justerbare dempere,+++ den går godt,så det blir gøy å få den i e30 bilde av m3 Oi oi, det blir bra! Hvordan er motor da? Blir vel nokså gøy med en S50B32? Noen videre planer for motor og invendig?
bård Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 S50b30 står det vel:) Godt den bilen endte sine dager som donorbil for den var ikke pen:)
///christian Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 S50b30 står det vel:) Godt den bilen endte sine dager som donorbil for den var ikke pen:) Åja! Var ikke spesielt pen nei, men vet ikke hvilke planer han har for bilen?
bård Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Han skal ha motoren i en e30, er jo e30 prosjekttråd, så det blir nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå