Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten update: da er m3 vinge med justerbar flipp innkjøpt.skal snart å hente evo kittet mitt også. da kommer det bilder.

6nzh3cguxex2ikb9n8gg.jpg

h0a0ki7b1p5tqnon59di.jpg

• 4 weeks later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
eller ka de va du heite ? :P

hehe..

vil ha bilde av gamle tralla!! savna den som faen :P

glenn var navnet jeg bruker :D

kan legge ut bilder når jeg har fått fjernet virus fra pc min. du får kjøpe den tilbake da vet du :D har kostet på den masse nå. så nå er den i god stand

Skrevet

hehe..

kan legge ut bilder når jeg har fått fjernet virus fra pc min. du får kjøpe den tilbake da vet du :D har kostet på den masse nå. så nå er den i god stand

hehe, janei :P lyst på strøken e30 touring da? :P

92 model gått 205 me fullt service hefte.. ny lakka, null rust.

:P

Skrevet

hehe..

hehe, janei :P lyst på strøken e30 touring da? :P

92 model gått 205 me fullt service hefte.. ny lakka, null rust.

er vel ikke den røde som har stått til salgs her på forumet? send meg bilder på pm da

:P

Skrevet
Skal du ha bredde kit i glassfiber eller?

ja det blir glassfiber. blir billigere når jeg skal gjøre den helt lik evo m3

• 3 weeks later...
Skrevet

da er litt nye deler innkjøpt:

sorte nyrer:

DSC00059.jpg

5mm spacere:

DSC00060.jpg

klare blink lys til m3:

DSC00061.jpg.

bestillte også hvite baklamper men dem klarte å sende meg feil så bilde av dem kommer bare jeg får dem. har også kjøpt sperre diff fra en her på forumet. 4,10 utveksling.

• 3 months later...
Skrevet

da har jeg vært i sverige å hentet meg ny donor bil.har hentet en 94 modell bmw 3,0 m3 med 305 hk.så jeg dropper turbo prosjektet og setter i m3 motor istedet. bilder kommer om en ukes tid når jeg kommer igjen fra syden.bilen har rullet 191,000.og er aldri vinterkjørt.ny lakk i fjor. hvitt vader intriør,justerbare dempere,+++ den går godt,så det blir gøy å få den i e30 :)

• 2 weeks later...
Skrevet
da har jeg vært i sverige å hentet meg ny donor bil.har hentet en 94 modell bmw 3,0 m3 med 305 hk.så jeg dropper turbo prosjektet og setter i m3 motor istedet. bilder kommer om en ukes tid når jeg kommer igjen fra syden.bilen har rullet 191,000.og er aldri vinterkjørt.ny lakk i fjor. hvitt vader intriør,justerbare dempere,+++ den går godt,så det blir gøy å få den i e30 :)

bilde av m3 :D

ay9id8pssk1s87kadmp6.jpg

Skrevet

bilde av m3 :D

ay9id8pssk1s87kadmp6.jpg

Oi oi, det blir bra! :D Hvordan er motor da? Blir vel nokså gøy med en S50B32? :) Noen videre planer for motor og invendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...