Kobar Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 jeg får vell sandblåse da... får se! skal ikke til å pusse ned bilen enda, er myue som skal gjøres før den tid.. tja, er lite jeg har snakka med han i det siste, mn du får hilse fra kai r fra hovsherad;) du skal vell til rudskogen? julitreffet.
Hyggmaister Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 90% sikkert reiser jeg til rudskogen jah Me blant annet naboen av bjunes faktisk hehe... And btw..Sandblåse eller ikke; er det ikke egentlig til og med lettere/fortere gjort å sandblåse som å pusse? Har aldri sandblåst i åpen luft før, men sandblåste masse mc-deler i en sånn sandblåsings-boks-sak Dette gikk myyyye fortere enn når jeg hjalp en kompis å pusse på en annen motorsykkel, i tillegg til at det ikke var så kjedelig
Hyggmaister Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 DET er jeg faktisk ikke 100% sikker på. Vet vi har masse sand liggende hjemme, uten at jeg vet hvor det er kjøpt fra...Kan godt spørre i morgen om du lurer Siden du spurte; du skal og på gatebil?
Hyggmaister Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Sand fås kjøpt på...*tror det eller ei* biltema selfølgelig
zephyr23 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 husk å kjøp mye sand, for du bruker MYE sand når du sandblåser på den måten:P
zephyr23 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 men du må bare huske at etter du har sandblåst må du ha ett rust middel over så fort som over hodet mulig, for metall ruster fortere hvis du ikke rustbehandler det etter det er sandblåst enn hvis du fibersliper og ikke behandler etterpå. for metallet er mer utsatt. men er det beste av disse to hvis du bruker riktig middel over fort.
Kobar Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 hva er riktig middel? skal det bare males på? også pusse ned og grunne og lakke over deretter? Jaseff sga eg t rudskogen! reise fra moi klokka 11 på torsdag morgen! bare slå dere på rekka;) håper på å bli en del biler...
Hyggmaister Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Jeg vet ikke hva det heter, men det er flere forskjellige merker, og det smøres på før grunning Sikkert noen andre her inne som vet om noen gode/anbefalte produkter...??? Hørtes ikke steindumt ut den rekka Må først finne ut om jeg skal kjøre selv eller ikke, så kan vi høres om jeg og noen andre kanskje joiner rekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå