Ad|oS Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Noen her som vet hvor man kan få tak i "US-listen" (tror det kalles dette) til M3-fangeren i stedet for den med skiltplaten? Hadde vært greit å ha når man skal ta bilder og slikt... Altså vanlig list i stedet for skiltholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Den får du hos GS! Var der og hørte for litt siden om det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Har du noe nr eller noe jeg kan søke etter så jeg kan få bestilt? Tok meg en liten kikk, men fant ikke noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 her har du delenr! 51112265636 Søk med det på gs, så får du frem nye typen som dem kaller det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Delen du refererer til er nr 3 på dette bildet: Det er jo nummerplateholder (som de kaller det på GS) dette også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Noen her som vet hvor man kan få tak i "US-listen" (tror det kalles dette) til M3-fangeren i stedet for den med skiltplaten? Hadde vært greit å ha når man skal ta bilder og slikt... Altså vanlig list i stedet for skiltholder. hvis jeg faar tid saa kan jeg sjekke hva d koster her i usa og kanskje ta med en hjem til deg da jeg flytter tilbake til norge i juli.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Delen du refererer til er nr 3 på dette bildet: Det er jo nummerplateholder (som de kaller det på GS) dette også... Synes da det ser riktig ut med nr. 3 jeg men. Den er jo i stedet for nr.2 som er vanlig skiltholder, mens nr. 3 er flatere og har skriften BMW på seg. Er ikke det riktig a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Delen du refererer til er nr 3 på dette bildet: Det er jo nummerplateholder (som de kaller det på GS) dette også... Synes da det ser riktig ut med nr. 3 jeg men. Den er jo i stedet for nr.2 som er vanlig skiltholder, mens nr. 3 er flatere og har skriften BMW på seg. Er ikke det riktig a? det er riktig og den holderen eller platen nr 3 kom standard pa e36 i usa i de statene skilt foran ikke er paabudt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Fåes bestilt hos BMW! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Ok. Trodde man kunne få tak i helt blank list, slik som de andre på frotnfangeren. Tok vel feil der. Kan forresten politiet si noe hvis man setter på en slik US-list, å så plasserer skiltet nede i nettingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Det kan de sikkert, hvis de vil. Det er egne regler for hvordan skiltet skal plasseres på bilen. Høyde, vinkel osv. Men går utifra det vil gå uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Jeg fikk slik list med M-fangeren jeg kjøpte hos schmiedmann.. Den er vel ikke helt glatt slik som bak? Det er vel en liten plate som skiltet kan sitte på? Skilt nede i fangeren ser ikke bra ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Jeg fikk slik list med M-fangeren jeg kjøpte hos schmiedmann.. Den er vel ikke helt glatt slik som bak? Det er vel en liten plate som skiltet kan sitte på? Skilt nede i fangeren ser ikke bra ut!!! man kan faa den helt blank ogsaa, men er finere med det bmw skriften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 man kan faa den helt blank ogsaa, men er finere med det bmw skriften.. Vet du hvor jeg kan få tak i den blanke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvis den hadde eksistert i helt blank også, hadde den vel vært i delekatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå