Gå til innhold

"US list"

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor man kan få tak i "US-listen" (tror det kalles dette) til M3-fangeren i stedet for den med skiltplaten? Hadde vært greit å ha når man skal ta bilder og slikt... Altså vanlig list i stedet for skiltholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet hvor man kan få tak i "US-listen" (tror det kalles dette) til M3-fangeren i stedet for den med skiltplaten? Hadde vært greit å ha når man skal ta bilder og slikt... Altså vanlig list i stedet for skiltholder.

hvis jeg faar tid saa kan jeg sjekke hva d koster her i usa og kanskje ta med en hjem til deg da jeg flytter tilbake til norge i juli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delen du refererer til er nr 3 på dette bildet:

13851.gif

Det er jo nummerplateholder (som de kaller det på GS) dette også...

Synes da det ser riktig ut med nr. 3 jeg men. Den er jo i stedet for nr.2 som er vanlig skiltholder, mens nr. 3 er flatere og har skriften BMW på seg. Er ikke det riktig a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delen du refererer til er nr 3 på dette bildet:

13851.gif

Det er jo nummerplateholder (som de kaller det på GS) dette også...

Synes da det ser riktig ut med nr. 3 jeg men. Den er jo i stedet for nr.2 som er vanlig skiltholder, mens nr. 3 er flatere og har skriften BMW på seg. Er ikke det riktig a?

det er riktig og den holderen eller platen nr 3 kom standard pa e36 i usa i de statene skilt foran ikke er paabudt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Trodde man kunne få tak i helt blank list, slik som de andre på frotnfangeren. Tok vel feil der.

Kan forresten politiet si noe hvis man setter på en slik US-list, å så plasserer skiltet nede i nettingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk slik list med M-fangeren jeg kjøpte hos schmiedmann..

Den er vel ikke helt glatt slik som bak? Det er vel en liten plate som skiltet kan sitte på?

Skilt nede i fangeren ser ikke bra ut!!!

man kan faa den helt blank ogsaa, men er finere med det bmw skriften.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...