Kevin=) Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 man kan faa den helt blank ogsaa, men er finere med det bmw skriften.. Vet du hvor jeg kan få tak i den blanke? jeg kan ta en tur til bmw forhandleren i san fransisco de naermeste dagene aa sjekke ut litt. jeg vet de finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Den vil jeg og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Høres bra ut sjekket litt rundt med bmw og de kan ordne en slik en list ja. har et bilde her som jeg kan sende til deg ... aner ikke hvordan man legger det ut. var ikke saa gaern pris heller.. ca 80 kr pluss litt frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 www.bildr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hei, hadde du noe bilde av listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Du har vært medlem her i 2 år kevin også vet du ikke hvordan du legger ut bilder? ja, vil se den lista jeg og gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Du har vært medlem her i 2 år kevin også vet du ikke hvordan du legger ut bilder? ja, vil se den lista jeg og gitt!! nope er ikke så flink med det enda men her er et bilde av den E36 E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 ja se der ja! Det hadde vært fett å hatt! skal høre med gs om det finns i norge jeg.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Nå var ikke dette noen M3 fanger, så da hadde vel jeg rett i at den ikke kom uten skrift på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå