Pitstop Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Som BMW_larsen seier....motor`n e i hus :) Har ikkje fått gjort så mykje med den enda da e har vært dårli, men har fått ordna "custom" toppdeksel og polert opp starter og dynamo Clutch og girkasse e kommet på Men bilder seier mer en 1000 ord Kjem mere info og bilda etterhvert fremover igjen....så følg med
K Landre Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Dette blir ekstremt rått altså. Tror du jeg vil klare mye effektuttak på en M30B35 med noe lignende oppsett, å hvor mye tror jeg må regne med å koste på?
Pitstop Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Dette blir ekstremt rått altså. Tror du jeg vil klare mye effektuttak på en M30B35 med noe lignende oppsett, å hvor mye tror jeg må regne med å koste på? Bli ganske så kostbart å bygge om en m30b35 visst du ska begynne å borre og stroke-større ventila-kvassere kam-3 dobble spjeldhus og plenum-porting og planing-clutch++++ så da kjem du nok bedre ut om du kjøpe det en 3,6 eller 3,8 M5 motor og bruka datasprut og kvassere kamma på den Men kjem selvfølgelig helt ann på ka mykje hesta du har tenkt å ta ut
K Landre Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Hmm, men da har jeg jo plutselig "alle" andre har igjen, i allefall Øystein i sin M535 Men tviler ikke et sekund på at det blir dyrt å skal begynne å bore å stroke, å alt nytt i toppen, det lukter schilling ja. Hehe Har lyst på noe som ingen har av motor i M535a, det hadde vært tøft Men vet liksom ikke hva jeg skal ta. Hehe.
RoaldJ Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 dette blir morro og følge med på sjikkelig fet motor. håper den ikke kommer til og leke/svette olje, kan bli kjedlig me all den krommen.
Pitstop Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Hmm, men da har jeg jo plutselig "alle" andre har igjen, i allefall Øystein i sin M535 Men tviler ikke et sekund på at det blir dyrt å skal begynne å bore å stroke, å alt nytt i toppen, det lukter schilling ja. Hehe Har lyst på noe som ingen har av motor i M535a, det hadde vært tøft Men vet liksom ikke hva jeg skal ta. Hehe. det e sant....-ikjje så arti å ha det alle andre har Men dyrt e det ja Einaste grunnen te at denna 3,2 motor`n blei byggd va fordi e å eier`n sverga på at vi skulle bygge en sånn bil med en akkurat denna motor`n for 5-6 år sia, å va allerede i kontakt med autotrim den gangen
Pitstop Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 dette blir morro og følge med på sjikkelig fet motor. håper den ikke kommer til og leke/svette olje, kan bli kjedlig me all den krommen. Den bør ikkje svette olje da absolutt alt i og på motor`n e 100% nytt Å visst den gjør det, så bli e skuffa
RoaldJ Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 dette blir morro og følge med på sjikkelig fet motor. håper den ikke kommer til og leke/svette olje, kan bli kjedlig me all den krommen. Den bør ikkje svette olje da absolutt alt i og på motor`n e 100% nytt Å visst den gjør det, så bli e skuffa hehe.. det hadde hvertfall vært min typiske uflaks at den hadde begynt og lekke/svette men makan til rå motor.. håper alt fungerer som det skal
Pitstop Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Det ville vorre likt flaks`n min å Får håpe alt e i orden ja
SteffenM2 Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 HVor mye effekt satser du egentlig på? Blir VELDIG tøft!
Pitstop Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Vet det ska gå enn 2,8 med dbilas innsug og oppatmappa orginalhjerne en plass, og den benka 230hk på bakhjula etter det e har hørt Det e gjort ekstremt mykje både med toppen og dbilas innsuge på 3,2....spesielt ekstremt store ventila og kompresjon e 12-1 nokken bilde av portinga og ventila`n http://img62.imageshack.us/img62/9496/dsc00275zd3.jpg' alt='dsc00275zd3.jpg'> Satsa på rundt 300hk på motor`n, og alt over e pluss
Pitstop Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Da e motor`n kommet inn i bil`n og det er kommet en ny forsynning med div deler Bilder Det blir mere fremgang mot helga, så følg med
Rogern Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Må si jeg gleder meg skikkelig til å høre lyden av den motorn,d må komme film! d beste har vell vært og opplevd den live å d blir vell mulig, d blir vell sikkert noen treff å se bilen på til våren? ps ikke vrak den i vinter da
Espen M33 Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Begynne å lukta fugl her no ja. Bli artig å sjå vogna når du blir ferdig med alt dilleriet ditt. Og får dåkkår over 300Hk da må ta berre bli en vannvittig artig E30. Spennende
Pitstop Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Begynne å lukta fugl her no ja. Bli artig å sjå vogna når du blir ferdig med alt dilleriet ditt. Og får dåkkår over 300Hk da må ta berre bli en vannvittig artig E30. Spennende Satsa på at ta bli arti ja...hehe.. Må komme innom å ta en titt en dag da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå