opt Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 vet ikke om noe dessverre, men det dukker alltids opp noe. du får følge med litt, hender det dukker opp noe på autopower.se. har tenkt å putte mine svarte i en e30 m3 hvis jeg får kjøpt meg en i løpet av vinteren.
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Har et sett recaro SR i m-stoff og 2+2 baksete, men synest ikkje det bli helt det samme som i skinn.....domt det er så utroli dyrt nytt skinn til disse stolene Hadde nok blitt ganske så kult med carbon stoler også, men det passa ikkje helt med stil`n på bil`n Får sjå ka vi finn på....bli altids ei løsning Må du gi deg da. Recaro sine Profi stoler med carbonskall passer i absolutt alt av bil. Og da spesielt i E30. Men de er jo ikke direkte billige, så om man ikke har et setebudsjett på +20.000,- så finnes det selvfølgelig mye annet bra på markedet. Står forøvrig et komplett SE interiør i skinn til salgs på e30.de nå.
Pitstop Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 Har et sett recaro SR i m-stoff og 2+2 baksete, men synest ikkje det bli helt det samme som i skinn.....domt det er så utroli dyrt nytt skinn til disse stolene Hadde nok blitt ganske så kult med carbon stoler også, men det passa ikkje helt med stil`n på bil`n Får sjå ka vi finn på....bli altids ei løsning Må du gi deg da. Recaro sine Profi stoler med carbonskall passer i absolutt alt av bil. Og da spesielt i E30. Men de er jo ikke direkte billige, så om man ikke har et setebudsjett på +20.000,- så finnes det selvfølgelig mye annet bra på markedet. Står forøvrig et komplett SE interiør i skinn til salgs på e30.de nå. Send me direkte link på Pm :)
oddis Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 SE skinninteriør er bare toppen av godis hvis man skal holde en streng BMW linje innvendig. Nå er jeg ikke sikker på hvilke Recaro seter Espen M33 hinter til, men jeg har ihvertfall Recaro bøtestol i min E30, det både ser bra ut og er gudommelig godt å sitte i, selv på lange dagsturer på 5-6 timer. Lette er de også, tror mitt veier 4 kg.. Slike stoler:
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Stolene dine Oddis heter Profi SPG, og de veier 7,8Kg etter hva jeg har sett i databladene til Recaro. En Recaro SR/Speed veier nærmere 20Kg. Sikkert enda tyngre med skinn. Recarostolene med karbonskall veier ca.5Kg. Recaro SR blir forøvrig som flate volvo 240 stoler å regne i forhold til skikkelige bøttestoler. Men det merker man ikke så godt før man har kjent forskjellen med gassen i bånn rundt en bane Fant du annonsen på e30.de Pitstop?
Pitstop Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Stolene dine Oddis heter Profi SPG, og de veier 7,8Kg etter hva jeg har sett i databladene til Recaro. En Recaro SR/Speed veier nærmere 20Kg. Sikkert enda tyngre med skinn.Recarostolene med karbonskall veier ca.5Kg. Recaro SR blir forøvrig som flate volvo 240 stoler å regne i forhold til skikkelige bøttestoler. Men det merker man ikke så godt før man har kjent forskjellen med gassen i bånn rundt en bane Fant du annonsen på e30.de Pitstop? Fant ta bilde der, men ikkje sikker på om det va annonsa...hehe.....en smule ustabil på tysken......kan ikkje et steika ord....hehe :)
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Stolene dine Oddis heter Profi SPG, og de veier 7,8Kg etter hva jeg har sett i databladene til Recaro. En Recaro SR/Speed veier nærmere 20Kg. Sikkert enda tyngre med skinn.Recarostolene med karbonskall veier ca.5Kg. Recaro SR blir forøvrig som flate volvo 240 stoler å regne i forhold til skikkelige bøttestoler. Men det merker man ikke så godt før man har kjent forskjellen med gassen i bånn rundt en bane Fant du annonsen på e30.de Pitstop? Fant ta bilde der, men ikkje sikker på om det va annonsa...hehe.....en smule ustabil på tysken......kan ikkje et steika ord....hehe :) Det va ikkje den annonså, men dem såg jo bra ut sa der da. Han som har dem har tatt til fornuft og skal ha inn bøttestoler
vrossi46 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 dette ser bra ut verte spennendes å se kor den kjem til å gå.. mn hvilken girkasse er d du kjører med..?
vrossi46 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 de der er vell m3 sport evo intriøret. (trur ej)
Pitstop Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Det stemme....interiøret e E30 M3 sport EVO Girkassa e ei vanlig nyoverhalt 265 getrag kasse skulle den ryke noe e tvila litt på, så får vi prøve med ei E36 M3 kasse istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå