Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Her har det desverre skjedd lite i det siste grunnet at eier av bil driver å pusser opp leiligheten sin, og at jeg har en del andre prosjekter på gang akkurat no!!

Men litt har blitt gjort, men ikkje nokka som e nokka å legge ut bilder av......men håpa på å komme litt sterkere tebake mot nyttår :)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Noe fremgang på dette prosjektet om dagen el? Digger motorvalget i denna:)

Mener du at de recaro sr stolene står orginalt i e36 m3 eller har jeg misforstått det du skreiv under? For de stolene er aldri levert i e36 m3.

Skrevet

Lite fremgang gitt....så mange andre biler for tida :)

De recaro sr stolene jeg har ble bestillt i en E36 M3 når den var ny, men det va nok spesalbestilt ja, for aldri sett sånne i nokka anna E36 M3 :)

Skrevet

Tviler på at bilen kom fra bmw med de stolene, da må den ha vært innom et tuningfirma etter fabrikken vil jeg tro, men kule seter, absolutt.. Vil snart høre/se denne motoren i aksjon..

Har du en ca pris på hva en sånn motor kommer på, gjerne på pm om du vil røpe det da:)

Skrevet

Som du kanskje ser på bilde (litt dårli), så har stolene akkurat samme mønster i senter som M3 interiør som sitt i 4-dørs M3 og Vader interiøret i stoff/alcantara :)

Dem va ikkje levert me disse stola`n nei, men disse kjem nok fra bmw da e ikkje trur det ville vært bmw M trekk på dem visst ikkje, men uansett ikkje så nøye....stolan e grom og god uannsett :)

Men det e 100% sikkert at kunden har spesialbestilt dem i bil`n når han kjøpte den ny :)

Har sett spesial bestilte E36 M3 før, å det e utroli ka du kan få orginalt fra bmw berre du betala nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...