vrossi46 Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ja det skal jo litt til for at en 265 kasse skal ryke..
Pitstop Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Her har det desverre skjedd lite i det siste grunnet at eier av bil driver å pusser opp leiligheten sin, og at jeg har en del andre prosjekter på gang akkurat no!! Men litt har blitt gjort, men ikkje nokka som e nokka å legge ut bilder av......men håpa på å komme litt sterkere tebake mot nyttår
George Constanza Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 dette var koslig kveldslesning. sjuke de SE stolene. fikk dere tak i slike ???
Pitstop Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 har sånne i E36`n min, men det blir ikkje sånne i E30`n da vi bestemmte oss for andre framstoler som va lettere å få tak i men baksete e på plass
Kristian Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 he du sotte sånne stola i e36`n?? aiai, i som ska ha nye i stola i m3`n min!
Pitstop Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 Samme stola`n ja, men i stoff....kjem orginalt fra en E36 M3 står oginalt E36 understell på dem
Stale_H Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 passa understelle fra e36 rett i e30 dørken?
Pitstop Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Nei, det gjør det ikkje dem stolan e har e av samme type som står i E30 sports evo (recaro sr) men mine e i stoff, å kjem orginalt fra en E36 M3
Pitstop Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 litt travelt for tida, men håpa på at vi ska rekke å gjøre litt igjen med denna bil`n snart å :)
bård Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Noe fremgang på dette prosjektet om dagen el? Digger motorvalget i denna:) Mener du at de recaro sr stolene står orginalt i e36 m3 eller har jeg misforstått det du skreiv under? For de stolene er aldri levert i e36 m3.
Pitstop Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Lite fremgang gitt....så mange andre biler for tida De recaro sr stolene jeg har ble bestillt i en E36 M3 når den var ny, men det va nok spesalbestilt ja, for aldri sett sånne i nokka anna E36 M3
bård Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Tviler på at bilen kom fra bmw med de stolene, da må den ha vært innom et tuningfirma etter fabrikken vil jeg tro, men kule seter, absolutt.. Vil snart høre/se denne motoren i aksjon.. Har du en ca pris på hva en sånn motor kommer på, gjerne på pm om du vil røpe det da:)
Pitstop Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Som du kanskje ser på bilde (litt dårli), så har stolene akkurat samme mønster i senter som M3 interiør som sitt i 4-dørs M3 og Vader interiøret i stoff/alcantara Dem va ikkje levert me disse stola`n nei, men disse kjem nok fra bmw da e ikkje trur det ville vært bmw M trekk på dem visst ikkje, men uansett ikkje så nøye....stolan e grom og god uannsett Men det e 100% sikkert at kunden har spesialbestilt dem i bil`n når han kjøpte den ny Har sett spesial bestilte E36 M3 før, å det e utroli ka du kan få orginalt fra bmw berre du betala nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå