Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Å fy fxxn!

Kan jeg få kose på dem?

Hehe... :D Har fått tak i 2 sett med 8 & 9x16 bbs rs å, men dem e 5x120 begge setta....så får sjå om det bli ombygging til 5x120 når vi bli lei av hartge felgan.... :D:D

Skrevet
Å fy fxxn!

Kan jeg få kose på dem?

Hehe... :D Har fått tak i 2 sett med 8 & 9x16 bbs rs å, men dem e 5x120 begge setta....så får sjå om det bli ombygging til 5x120 når vi bli lei av hartge felgan.... :D:D

2 sett rs? Selge ett sett til meg? 8)

Skrevet
Hm, de felga kjenner jeg igjen da :shock:

Dem fleste har nok sett felgan på bil`n te Stale30 ja :) Men syntest felgan e så fin, at det gjør ikkje nokka om andre har hatt dem på e30 før :)

Skrevet
Å fy fxxn!

Kan jeg få kose på dem?

2 sett rs? Selge ett sett til meg? 8)

Ska selges et sett om ikkje så lenge ja :)

Usikker på kor mykje hk det e i motor`n da den ikkje e benka enda, å vil heller ikkje komme med nokka spekulasjona......blir lagt ut både video og papirer så snart den har vært på benking :)

Skrevet

Kan det stemme at du skrur på verkstedet til Maskinagentur? Syntes huset så svært kjent ut, jeg sitter og ser på det fra kontoret mitt hver dag. Blir artig å se om du tar en prøvetur snart. Knalltøfft prosjekt:)

Skrevet
drittøffe felger ::: DDD

Bra jeg har solgt mine, for vil ikke ha noe som andre har :o hehe :P

HEHE....i det atrige hjørne idag? :D:D (det e gammle felgan te StaLe30 som e kjøpt)

Skrevet
Kan det stemme at du skrur på verkstedet til Maskinagentur? Syntes huset så svært kjent ut, jeg sitter og ser på det fra kontoret mitt hver dag. Blir artig å se om du tar en prøvetur snart. Knalltøfft prosjekt:)

Det stemme nok ikkje.....verksted ligger utafor molde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...