Pitstop Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Takk, det så jo helt rått ut!Nå ble det plutselig en konkurrent til dashlogger som jeg i utgangspunktet hadde tenkt å bytte E30 M3 instrumentet med om tid og stunder... Instumentet var knalltøft det ja, men må stå litt i stil med ka stuk enn har på bil`n
Simen! Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Denne har jeg ikke fått med meg Denne må jo vere perfekt! Gratulerer
StaLe30 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Kan jo få laga slike skiver hos et eller annet reklametrykkeri Jeg mekka Alpinarondell til rattet mitt selv, har vurdert lage Alpina instrumenter og, men trenger 260 speedometer først. Det går jo også ann, men nesten like vanskelig å finne 260 speedometer og Kan man ikke sende det inn til Norsk speedometer service og calibrere det? Det skal jeg for å få 320km/t
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Det kan man jo, kan få kalibrert om turteller og mens man er i gang.
Pitstop Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Det går også ann ja Men mest sannsynlig fått takk i orginalt Hartge instrument no, så da går vi for d
mrbatnes Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 fått bremset/mappet motoren? legg ut en film så vi får høre lyden på maskineriet!
Alecken Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Nam nam nam... caben er diamantsvart right? Må ta en polish.. hehe
Pitstop Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Skal til trondheim å mappe bil`n på bjørnstad bil på fredagen, så da blir det lagt ut film/lyd av det Har hatt den inne på 4-hjulskontroll og fått justert til understellet nå....prøveskilt til helgen Kunne trengt ei skikkelig polering snart igjen cabe`n ja, men e ganske stor forskjell på diamantsvart og svart blank....ser det ihvertfall utrolig godt når bilene står sammen
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Tror det er flere av oss som vil bli med på det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå