Ingeftw Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Drit i chrome nyrer, skal være sånn som din. Mye fetere med hel svart bil. Lykke til med godkjenningen.
Ola. Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Denne bilen er utrolig pen! Felgvalg, senk, motorrom.. Helheten er rå! Fulltreffer hos meg!
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Takk Begynne å bli en del gromme bmw`er rundt i molde område og omeng no ja, å det e virkelig bra Her på Averøya tror jeg jeg er den eneste som kjøre E30. Kjipt men
Pitstop Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Takk Begynne å bli en del gromme bmw`er rundt i molde område og omeng no ja, å det e virkelig bra Her på Averøya tror jeg jeg er den eneste som kjøre E30. Kjipt men Ikke så mange årene siden det var bra med E30 på Averøya heller Tar se vel opp igjen ska du sjå
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Har dere ikke fått tunell nå da? kommer masse bil da vettu
Pitstop Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Har dere ikke fått tunell nå da? kommer masse bil da vettu Hehe...det stemmer
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Hehe..nei det var flere av de her for noen år siden ja. Har nå vært på GS med deg og kjøpt deler maaange gang Fått den sammen igjen nå og vært ute og prøvekjørt Funket
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Har dere ikke fått tunell nå da? kommer masse bil da vettu Ja får satse på det:) åpner vel i morra så
lloydsb Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 vil si at det er et perfekt eksemplar på at 4-dørs kan bli vel så rått som mange couper! Fikk opp øynene litt:) gratis med en stykk perle av en bimmer:D Satan<3
Pitstop Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Hehe..nei det var flere av de her for noen år siden ja. Har nå vært på GS med deg og kjøpt deler maaange gang Fått den sammen igjen nå og vært ute og prøvekjørt Funket Det er bra...viktig å holde disse bilene på veien
Pitstop Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Liker motorommet ditt. Smooth Bedre skal det bli
Pitstop Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 vil si at det er et perfekt eksemplar på at 4-dørs kan bli vel så rått som mange couper! Fikk opp øynene litt:)gratis med en stykk perle av en bimmer:D Satan<3 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå