Pitstop Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 Har forresten skrudd sammen nesten hele bakhjulstillinga og, men glemte å ta bilder Legger ut bilde av den i morra
Gjest Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Rått prosjekt dere har på gang. Hvordan fungerer de k-mac greiene på dempertårnene foran? enkelt å justere camber og caster? og hvordan er montering og justering av k-mac svingarmsforingene bak? vurderer å kjøpe selv...
Espen M33 Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Rått prosjekt dere har på gang.Hvordan fungerer de k-mac greiene på dempertårnene foran? enkelt å justere camber og caster? og hvordan er montering og justering av k-mac svingarmsforingene bak? vurderer å kjøpe selv... Camberplatene foran er meget enkle å justere. Jeg har av samme type, bare uten merking for gradene. Løsne de tre mutterne på toppen og juster med et skrujern til ønsket posisjon. For min del vil det si så langt inn og bak som mulig
Pitstop Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Vil anbefale de å kjøpe både foran og bak... Enkle å justere de bak å
Pitstop Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Blei desverre ikkje gjort nokka mere me denne bil`n i går, da det va en anna bmw som måtte få litt siste finish Men i dag blir det, så det kommer vel litt bilder og div seinere i kveld
Pitstop Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Ble gjort litt i dag\natt å Gjort ferdig caliptrer foran sveiset litt i hjulhusa foran ( vanskeli å unngå på gammel e30, men utroli lite rust på denne) Tectylert en del Tok bilder av bakhjulstillinga http://img474.imageshack.us/img474/828/25072007118jp9.jpg' alt='25072007118jp9.jpg'> Bli mere bilde i morra
turbo_fever Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 den var nice da. Bruker lakkboks nede på plassen der molde billakkering var før eller?? Er vel på hjellsett du skrur?? Skal ned med bakstilling jeg og. er vel ikke nå problem de??
Pitstop Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Det stemmer det ja Næhhh....kommer litt ann på om det e lenge sia sist den va nede det Kan av og til være litt klur med håndbrekkvaiere og med traversforingene, men ellers ganske så enkelt
Pitstop Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 bli så rå na biln der!!! Blei de av de i dag da ????
Pitstop Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Ble gjort litt i dag å... Gjor siste rest på nokka sveisearbeid i venstre hjulhus Tectylerte Montert nesten ferdig forhjulstillinga ( slit berre me å få på plass eibach stage) Fikk forresten nytt verktøyskap med dama mi i dag....å det ble satt STOR pris på :) http://img209.imageshack.us/img209/8827/26072007121fs5.jpg' alt='26072007121fs5.jpg'> Kommer også mere bilder og div i morra
BMW_E30 Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Gromt prosjekt dette! Drømmer om en lignende bil selv... Eller jeg holder jo på med en lignende bil, men blir desverre ikke noe heftig motor... Forstår det som det er et firma som tar motorjobben, er det lov å spørre hva slikt koster? Planer om å godkjenne bilen etter ombygging?
Pitstop Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Gromt prosjekt dette! Drømmer om en lignende bil selv... Eller jeg holder jo på med en lignende bil, men blir desverre ikke noe heftig motor...Forstår det som det er et firma som tar motorjobben, er det lov å spørre hva slikt koster? Planer om å godkjenne bilen etter ombygging? Det blir ikkje så ille dyrt me tanke på alt som er gjort med motor`n å med alle delan te motor`n som e kjøpt Men noen eksakt pris vil e heller at eier`n av bil`n får legge ut visst han vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå