Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.. når han sier at egenkosten er opp mot/over en halv mill... så trur jeg ikke du får bilen for 100-150k mrbatnes ;)

håper denne bilen havner hos en entusiast som viiiirkelig tar vare på den!

Skrevet
hehe.. når han sier at egenkosten er opp mot/over en halv mill... så trur jeg ikke du får bilen for 100-150k mrbatnes ;)

håper denne bilen havner hos en entusiast som viiiirkelig tar vare på den!

de var vel heller ikke ment som et bud :P spør bare av nyskjerrihet hva pris selger forventer å få. 100 -150 sa jeg fordi det er prisen jeg har sett andre fine mtech2 biler selges for.

men tatt i betraktning at denne er betydelig mer "utrustet :twisted: " en en orginal 325 så går den vel for noe mer sikkert ja, det har du rett i Roaldj :)

Skrevet

Håper den ikke drar så langt ja :(

Den blir ikke solgt for under 250000kr

Den som tror han kan bygge en identisk bil for under dette beløpet trenger ikke ta kontakt :)

Skrevet

Kjapt regnestykke over selvkost

Motor m/eksos, datasprut og mapping Ca:150000kr

Understell med lakkering, foringer, justerbart senkesett, alle bolter ny,alle bremserør og slanger, 40% sperre diff,Alpina bremser++++++: 100000 kr

Lakkering: 50000kr

Interiør med svart tak, recaro sr stoler i skinn,skinn dørsider og baksete, hatthylle med gardin, m-tech 2 ratt i semsket skinn, Hartge instrument ++++++ : 35000kr

Nye Orginalsota lykter rundt om: 10000kr

Felger og dekk: 25000kr

M-tech2 styling: 20000kr

Kjøp av bil: 60000 kr

Dette blir 455000kr og oppå alt dette er det garantert klips,deksler,radiatorer,rør,vifter+++++++++ for 40-50 lapper

Skrevet
Takk :D Begynne å bli en del gromme bmw`er rundt i molde område og omeng no ja, å det e virkelig bra :D

Her på Averøya tror jeg jeg er den eneste som kjøre E30. Kjipt men :)

hæ? syns du det er KJIPT at du har en bil som skiller seg ut i området? første gangen jeg har hørt noe sånt :lol: det er jo da man er veldig glad jo!

Skrevet

Det er sant det, men har ikke hatt tid til det enda :D

Vil komme skikkelig annonse etterhvert med mere detaljert info og forskjelig :D

Prisen er grei, for den blir ikke solgt for under 250000kr :D

Skrevet

Greier ikke slippe denne bilen under 250, da den har gått ca 40 mil etter ferdigbygging å ser ut som ny :D

Grunnen til salg er fordi det ikke blir tid til å bruke bilen, men visst ingen vil gi over 250 for den så kan den bare stå i garasjen til den dagen tiden strekker til :D

Skrevet
Greier ikke slippe denne bilen under 250, da den har gått ca 40 mil etter ferdigbygging å ser ut som ny :D

Grunnen til salg er fordi det ikke blir tid til å bruke bilen, men visst ingen vil gi over 250 for den så kan den bare stå i garasjen til den dagen tiden strekker til :D

skjønner deg meget godt..er jo en nydelig bil:-)klarer heller ikkje selge min

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...