Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Da er det faktisk skjedd litt her å Bilen har hatt motorbytte å vært inne på biltilsynet og gokjennt ombyggd understell til 325 med Alpina bremser, justerbart senkesett og justerbare krengningsstag +++++ Den er nå også blitt EU-godkjennt og søknad om effektøkning i orginal motor stroket til 3,2 er nå sendt inn 3,2 motoren er nå satt sammen igjen med alle lager ny og nye stempelringer, da vi har vært ute med stemplene og dreid plass til ventiler etter kambytte ( her er det trangt...hehe ) Ny mapping og benking er satt opp i Mai Blir morsomt å se hva vi greier å få ut denne gangen
Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Lyden er det ingenting å utsette på nei Gleder meg litt til sommeren nå kjenner jeg
Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Håper det blir vel brukt litt mere når det blir skilt på den
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Har nå lest alle de 42 sidene, og makan til mer perfekt e30 skal man lete lenge etter!
Mr.Silver Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Skulle hatt motoren deres jeg Siden E30n min er godkjent med slagvolum på 3250
Pitstop Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Har nå lest alle de 42 sidene, og makan til mer perfekt e30 skal man lete lenge etter! Takker
Pitstop Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Skulle hatt motoren deres jeg Siden E30n min er godkjent med slagvolum på 3250 Hvilken motor er den godkjennt med da?
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Har nå lest alle de 42 sidene, og makan til mer perfekt e30 skal man lete lenge etter! Takker Hehe, skal snart gjøre det samme selv, 3.1L M20, Dbilas innsug og en del annet snacks
Pitstop Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Har nå lest alle de 42 sidene, og makan til mer perfekt e30 skal man lete lenge etter! Takker Hehe, skal snart gjøre det samme selv, 3.1L M20, Dbilas innsug og en del annet snacks Det er kult Blir utrolig grom lyd i disse med såpass motorvolum og dbilas innsuget Send meg link på tråden på PM når du begynner da
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Takker Hehe, skal snart gjøre det samme selv, 3.1L M20, Dbilas innsug og en del annet snacks Det er kult Blir utrolig grom lyd i disse med såpass motorvolum og dbilas innsuget Send meg link på tråden på PM når du begynner da Lydbilde av en stroka M20 er helt sinnsykt! Sender deg link på pm med engang jeg starter
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Dumt at du har bygd lik e30 som jeg hadde i tankene Men men, får finne en annen farge da ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå