Pitstop Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Hehe Hadde jeg gjort det opp igjen hadde jeg nok brukt en annen farge
Mr.Silver Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Skulle hatt motoren deres jeg Siden E30n min er godkjent med slagvolum på 3250 Hvilken motor er den godkjennt med da? Det er der det mystiske dukker opp Står ingen motorkode, eller maks kW. Står heller ingenting på merkander i vognkortet. Står kun 3250 på slagvolum. Har snakket med Killingberg i trondheim og det han sa var at jeg kunne sette nedi hvilken som helst 3.2 l Bmw motor, så lenge den var gamlere enn 1991 pga det var da E30n min kom inn til landet. Det sprekeste alternativet er vell den turbo motoren fra 745i (m102b32) ?!
Pitstop Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Såppas...det var meget spesielt kan man si ja Blir nok 745 som er sprekest da ja, om du ikke får tak i en 333 motor fra south Afrika E30 utgaven
Mr.Silver Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Såppas...det var meget spesielt kan man si ja Blir nok 745 som er sprekest da ja, om du ikke får tak i en 333 motor fra south Afrika E30 utgaven Veldig mystisk hele opplegget, men jeg tror nok det hele ligger i en skrive feil, han som tok inn bilen har vell hatt litt lite peiling, tenkte vell 325, også slengte han på en null bak men ingen problem for min del det Tror nok det er neklere å få tak i en 745 motor i stedet for den 333 motoren fra "the south african beast" Blir vell ett stor prosjekt om det blir ombygging, da dette er en 325ix!!
Pitstop Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Hehe...enkel måte å få godkjennt trimming på gitt Blir vel mye styr å bygge om til M30 motor/blokk visst det er IX ja Bare å trimme M20 sånn som vi har gjort da
Mr.Silver Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hehe...enkel måte å få godkjennt trimming på gitt Blir vel mye styr å bygge om til M30 motor/blokk visst det er IX ja Bare å trimme M20 sånn som vi har gjort da Tror nok det kan bli litt styr med tanke på den diffen som ligger i bunnpannen ja. Kunne nok vært en mulighet å trimmet en M20, men da er det ikke en orginal BMW motor lengre.. Kanskje enklere å få godkjent med turbo på M20B25 denne siden den har større slagvolum, og igrunn effekt enn orginalt i vognkortet Mye spekulasjoner her men litt gøy med dette vognkortet med tanke på at jeg betalte 30k for bilen..
Pitstop Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Hehe...enkel måte å få godkjennt trimming på gitt Blir vel mye styr å bygge om til M30 motor/blokk visst det er IX ja Bare å trimme M20 sånn som vi har gjort da Tror nok det kan bli litt styr med tanke på den diffen som ligger i bunnpannen ja. Kunne nok vært en mulighet å trimmet en M20, men da er det ikke en orginal BMW motor lengre.. Kanskje enklere å få godkjent med turbo på M20B25 denne siden den har større slagvolum, og igrunn effekt enn orginalt i vognkortet Mye spekulasjoner her men litt gøy med dette vognkortet med tanke på at jeg betalte 30k for bilen.. Morsomt når en ikke har betalt mere ja
Pitstop Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 får ikke sett bildene jeg:S På hele tråden? Vet at bildene i starten av linken ikke kommer opp da det er blitt gjort oppdateringer på bimmers etter at tråden ble startet
Kristian Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 er tull med bildene i alle tråder på bimmers om dagen...
Pitstop Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Alt godkjennt bortsett fra motor, men søknad innsent og motor montert så venter bare på time for godkjenning av motor
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 er det stille her om dagen? e90`n tar vell all tiden?
Pitstop Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Har vært litt rolig på denne fronten nå ja, men det jobbes litt nå og da med denne å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå