-Sammy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Fortsatt like frustrert jeg, nå vil "mekanikerne" på verkstedet her ha bilen på bmw verksted så de kan ta en dioagnose på den... de har ikke diagnoseverktøy her... jaaavel for et usaklig bra verksted. Skal bilen på bmw verksted må den kjøres dit, da vil den koke x antall ganger på veien, og ta enda mer skade. -frustreeert- Hva skal til for å få 2.8l m/kompressor godkjent ? -regner med jeg må bytte bremser og drivverk, mer ? Meget takknemmelig for all hjelp!
kazynor Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 når jeg leser denne saken, priser jeg gudene over at jeg ikke har noen problemer med min 320...men du har i allefall veldig fin lakk på den bilen da
-Sammy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Heheh ja du kan ver glad du ikke har problemer med bilen. Lakken har foresten sine skjønnhetsfeil, er penere på bilder enn i virkeligheten... :/
kazynor Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 ja er ikke noe grisekjørt den bilen min nei...rettelse... den var ikke grisekjørt nå grises det for harde livet her hehe
conan Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Hehe, ikke greit med bil når den tydeligvis har tillhørt al-qaida. Men kan by deg 8000 og en stooooor stratos for den
Ole@Automote Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg byr 8000kr og to enorme stratoser Send meg en PM hvis du vil selge bilen
Tore Diesel Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jaja, når vi likevel er så godt i gang her, så byr jeg deg 9000!
-Sammy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 hahaaah Komikergjengen er samlet ser jeg Synd for dere, jeg spiser ikke stratos Prøver igjen jeg: "Hva skal til for å få 2.8l m/kompressor godkjent ? -regner med jeg må bytte bremser og drivverk, mer ?"
Dirty Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 å få godkjent en 2.8 er ikke noe problem. bare masse papirarbeid! dokumentere ditt og datt! hvordan det blir med kompressor er jeg usikker på! siden det er jo ikke noe orginalt fra bmw! og da er den ikke typegodkjent og da må du nok ha den ned på tuv i tyskland!
-Sammy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Ok, men bremser og drivverk må byttes ja?
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Er egentlig ikke vits å prøve å registerere med kompressor. Men skift over motor og registrer den. Bremser/drivverk er ikke noe poeng i å skifte hvis det er 325 du har. da 2.8l har 193hk å det er like mye som den motoren du har. Så da går det innen for 15%. Men du kan jo bytte til noen verstings deler om du vil
-Sammy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 orgianle 325 driverket takler rundt en 300 hk altså ? vrir ikke av akslinger og sånnt ?
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 jeg kjørte 0.7 i trykk på orginalt drivverk. Clutchen var skiftet da selvfølgelig. Jeg klarte ikke å knekke noe..
-Sammy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Flott Hvordan går jeg frem på den papirmølla biltilsynet vil ha da ? Går utifra at det er en fordel å ha god kontakt med de så tidlig som mulig av i ombyggingen. takker for all hjelp:)
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 De motorene er jo helt identiske om du bruker M50 innsug.. bortsett fra oljelokk. Så jeg hadde ikke tatt meg bryet å gjort noe omreg forskjell. Men det finnes skjemaer på nett for dette regner jeg med. Letteste er bare å ringe BT å høre med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå