Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg ett serr problem. drev å skulle ordne dørlåsene å microbryterne inni dørsidene på bilen min.. men så må ett eller anna ha kortslutta. bilen starte ikke, så vi prøvde å koble den utenom startesperra ,men da står den bare å mæler på starteren. kupevifta fungerer ikke, ikkke elvinduene ell. men km.stand lyse. . noen som har hatt noe lignende før??? er defa på bilen...

Skrevet

Det hørtes ut som noe som skjedde med min E36 for ikke mange ukene siden... Jeg har defekt sentrallås giver på førerdøra, men giveren for hakk 2 på låsen fungerer, så om jeg låser bilen ved å vri nøkkelen helt med klokka (2 hakk), må jeg låse opp bilen fra passasjerdøra hvor sentrallåsgiveren fortsatt fungerer for å deaktivere startsperra som ligger i "superlåsinga"....

Om bilen står i superlåsing, så starter ikke bilen, den bare står og mæler på starteren som du sier, er bilen låst på denne måten, skal du ikke kunne låse opp de resterende dørene innenfra... og vinduene låses...

Skrevet

ta ut sikringa i sentrallåsen sa du? sitter den under baksetet? har kobla ut den i defaen, og kobla ut startsperra som går på starteren. men bilen får ikke bensin ell gnist ell noe så det hjalp lite:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...