Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Som den står, eller ferdig? Kjøpte nye vippearmer, FEBI Bilstein, for nesten 4000, og kam osv er uten kanter på, for meg så den ny ut. Blokka har honemerker enda... Felgene er ok, noe småsår på den ene bak, men ikke ødelagt på noen måte. Bakdekkene kostet 7000 og alle dekkene er som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 hvordan er den slik den står da?mye som må til for å få den på veien?må absolutt ikke ha med felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Kjørt den 1000 Km ca uten noe problemer. Drar på ferie med ungene i morgen, men er tilbake til helga. Får jeg holde på litt da skulle det være mulig med godkjenning i løpet av neste uke eller omtrent da... I allefall lønner det seg å vente til det blir halv pris på årsavgift. Skulle du bare hatt den i original stand i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 samme åssen den er...bare den billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ja,skjønner det, men vil du ha den ferdig eller bare slik den står nå? Blir enige om en pris kan jeg kjøre den nedover i helga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 hvor mye slik den står?hva må eventuelt gjøres? hvor mye ferdig?hva følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 men igjen...fler bilder av bilen/interiør og sånt hadde vært greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Følger med nye org 15" BMW alu med nye goodyear piggdekk. Står på 16" m-spoke felger med conti dekk ut sesong. Kan levere med nesten komplett shadowlinelistverk... Par kvelder skulle den vel være ferdig... Mekanisk er det bare dempere foran jeg synes var litt slappe. lakke ei dør (ikke nødvendig). Kan gjøre ferdig bilen mest mulig,få den EU klar osv, liker best å vite at det jeg selger er ok. Den er forsåvidt hel og grei, men kan dra ut i helga og vaske å fotografere jeg... Har liggende dette inductionkitet,525 spjeldhus og innsug, pynteslanger og sånt, men tror jeg prøver å holde den mest mulig original. Er du seriøst interessert kan vi jo ta det pr PM etter hvert. Vil du bare ha den rimelig og gjøre noe arbeid selv går det jo det også selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 pris pris pris...hehe.. hvor mye ferdig fikset og eu godkjent? hvor mye slik den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Skjønner at du vil ha billig bil Men tror jeg gjør den ferdig så legger jeg den ut på nytt. Ingen som vil ha den da er kona veldig begeistret for den... Handler litt om planlegging egentlig, skal jeg holde på med den eller gjøre noe annet. Blir for dumt å bruke mer tid og penger uten å få noe igjen for det, kunne sluppet den rimelig ved en hurtig avgjørelse men da må jeg vite sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 hmm..greit..ny vinkling..hva kan du levere av bil for 20k?hurtig avgjørelse= når kan du få den levert?trenger en bil jeg kan stole på etter å ha kjøpt mange biler som det ryker både det ene og det andre på...hmm..har 20tusen..jeg trenger bil:) U fix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Har en annen bil ferdig for 20... Ikke BMW, men en Omega 2,4IA diamant caravan. Sprek den med sportskasse. Årsavgiftbetalt,gratis omreg osv. Eller jeg kan prioritere å få ferdig den blå ASAP... Evt kan jeg hjelpe deg å finne en som er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 lyst på den blå bmw ferdig for 20k jeg..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Greit, hopper på jeg så tar vi det etter hvert. Skulle være mulig med en PKK i begynnelsen av neste uke vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 sendt deg pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg