bg320 Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 I dag fant politie BMWen min!! Den ska vistnok var i go stand!! Ska henta an i mårå
e46diesel Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Gratulerer, bra du fikk den til bake.. Når/hvor ble den stjelt og hvor fant de den?
bg320 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Ble stjelt i Stavanger 1 Juni, ble funnet i ein låve på Jæren!
fastbmw Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 hør med dei om det står en estorillblå e34 m5 der og
bg320 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Hehe! Sykt folk stjele! Frå nå av ska eg holda meg å bilen på bygdå der kan bilen stå ulåste uden problem
-Roger- Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Det var jo konge, får håpe den er i like bra stand enda da...
Chriso Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Noen ganger (heldigvis) overbeviser politiet med godt etterforskningsarbeid. Da min scooter ble stjelt, fikk jeg brev om at saken var henlagt, etter bare noen dager!
Bjørn 320 Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Noen ganger (heldigvis) overbeviser politiet med godt etterforskningsarbeid.Da min scooter ble stjelt, fikk jeg brev om at saken var henlagt, etter bare noen dager! Og med tanke på kor lang tid Posten til tider kan bruke så seier vel det litt om kor fort det vart henlagt
Dirty Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Hehe! Sykt folk stjele! Frå nå av ska eg holda meg å bilen på bygdå der kan bilen stå ulåste uden problem henne var det du bodde,sa du ?
Dykkefaen Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Godt at du fikk den tilbake. Får håpe den er pent kjørt opp til jæren da.
bg320 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 I dag var eg å henta BMWen. Den såg ganske bra ut bortsett frå at den var skitten. Trur ikkje den er kjørt masse og hardt, motor drivverk gir og oppheng var like bra som før. Dei nye dekka var det masse spor igjen på. Men inni var det litt: Vanskelig å forklare men hanskeromsluka var litt laus og merkelig,i "luftslusene" på passasjersida hadde dei ødelagt det spjeldet som stenger luftstrømmen (greide ikkje å opna det). Og bak på midtkonsollen (askebegeret bak) har sikkert noen idioter sittet med føttene og.. ja. Men greide å klemma det på plass. Sist me ikkje minst!! Caben sto nede og den fungerte ikkje. I morgen skal den til NAF for taksering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå