Gå til innhold

BMW 528iA Shadowline 97 mod! Denne MÅ bort!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke store greia.. rust i kant på bagasjelokk, samt en slags lakkskade på toppen av bagasjelokket.. er vel mulig å se det på et av bilda..

Ellers er høyre hjullager bak noe slitt.. ble eu godkjent men fikk kommentert at det var litt dårlig.

Ene xenon lampa trenger en justering da den lyser til himmels.. trenger også en klimaservice da klimanlegget ikke her helt 100% hele tiden.. men virker greit.

Har tilstandsrapport på dette

Ellers en pen og velholdt bil! Nydlig å kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jakt etter en slik en ja.. Såklart, om det er E34 eller E39 spiller ingen rolle. Men må ha Klima/Automat/Antispinn. :) Og har jo hatt to E39 før, så hvorfor ikke. :D

Langt til Ålesund da, så om du skulle nedover hadde jo det passet helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ja det er ikke umulig.. er som sagt noe rust på bakluke.. og noen småskader under fronten fremme.. ellers er bilen hel og i god stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så mange intr. i bilen at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. hehe.. men bilen må selges innen fredag neste uke, ellers tar jeg den på ferie:) Ble ikke noe felger på østlandet allikavel:( så om du vil ha bil må du nok på tur nordover.. fra gjøvik er det ca 5.5-6t til ålesund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne ikke ha møtes på Dombås eller noe a i helga f.eks? Både fredag og lørdag passer for meg. (Kan være på Dombås til rundt 1800 på fredag.)

Tar med meg en bankremisse jeg bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...