Gjest Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... wfao027860 Da jeg har tre biler for øyeblikket må jeg selge vekk minst en av de..! Hadde igrunn tenkt å bruke 528`en til tyskland i sommer, men ser meg nødt til å selge den! Dette er et bra eksemplar med mye bra utstyr:) Er noen mangler som jeg kan fikse før salg eller vi kan bli enige om en bra pris:) !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hva slags feil snakker vi om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Det er ikke store greia.. rust i kant på bagasjelokk, samt en slags lakkskade på toppen av bagasjelokket.. er vel mulig å se det på et av bilda.. Ellers er høyre hjullager bak noe slitt.. ble eu godkjent men fikk kommentert at det var litt dårlig. Ene xenon lampa trenger en justering da den lyser til himmels.. trenger også en klimaservice da klimanlegget ikke her helt 100% hele tiden.. men virker greit. Har tilstandsrapport på dette Ellers en pen og velholdt bil! Nydlig å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 DENNE BILEN MÅ BORT! NY PRIS 135 000! HJULLAGER BLIR SKIFTET PÅ TORSDAG, SAMT KLIMASERVICE BLIR TATT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 DET ER BILLIGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Du skal ikke til til østlandet? Jeg er veldig interessert i denne bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Tja, skal mulgiens ned å hente noen felger til cabben da.. men vet ikke helt enda:) Toten, er det på østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Toten er på østlandet ja. Ligger litt sør for Gjøvik. Ta med bilen nedover da a gitt, så kan jeg handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hehe, er du på jakt etter en slik altså? har ikke du anledning til å komme oppover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 På jakt etter en slik en ja.. Såklart, om det er E34 eller E39 spiller ingen rolle. Men må ha Klima/Automat/Antispinn. Og har jo hatt to E39 før, så hvorfor ikke. Langt til Ålesund da, så om du skulle nedover hadde jo det passet helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hmm.. ja det er ikke umulig.. er som sagt noe rust på bakluke.. og noen småskader under fronten fremme.. ellers er bilen hel og i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Kan du ta nærbilde av rusta og skaden og sende på mail til meg? StianGud@bbnett.no Hvor på østlandet skal du hente felgene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Nå har jeg så mange intr. i bilen at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. hehe.. men bilen må selges innen fredag neste uke, ellers tar jeg den på ferie:) Ble ikke noe felger på østlandet allikavel:( så om du vil ha bil må du nok på tur nordover.. fra gjøvik er det ca 5.5-6t til ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Vi kunne ikke ha møtes på Dombås eller noe a i helga f.eks? Både fredag og lørdag passer for meg. (Kan være på Dombås til rundt 1800 på fredag.) Tar med meg en bankremisse jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg