Gå til innhold

Bmw miljø på gjøvik?

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og pusen min( m3*n) flytter til gjøvik nå i sommer. så da lurte jeg litt på åssen Bimmer miljøet var der? hadde vært kult å blitt kjent med litt nye folk.

kommer sikkert til å være ute å rulle en del på gjøvik etterhvert nå. så det er bare å hilse eller noe om noen ser bilen.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bmwccn hedmark oppland er så si dødt.. men den har vært noen BMW treff på gjøvik.. vi på forumet rundt mjøsa har snakket mye på å prøve å få til litt aktiviteter og treff, men blir liksom med praten!

men alltids hyggelig om får litt flere BMW folk rund mjøs byene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kanskje ikke dødt, men veldig lite aktivitet det får tiden! men Lien inne på forumet dro i veien et treff på gjøvik i vår, var veldig hyggelig! ellers er det en god del BMW folk i gjøvik området! så burde vært muligheter å fått sammlet en gjeng BMW folk igjen på Gjøvik, eller rundt mjøsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er da noen.. :) Bor ikke på Gjøvik, men på Lena.. Ikke mer enn 2mil sør for Gjøvik. (Mulig jeg kommer nærmere innen sommeren er omme.. Kapp-høgda muligens.. :) )

Og som Maxxsonics sier, vi har snakket om å få til noen treff, men har fortsatt kun blitt snakket om enn så lenge.

Men, hva med å ha ett treff annenhver onsdag? Er jo bare å møtes ett sted for å slå av en prat. Drikke litt kaffe og kanskje cruise en tur. Spørsmålet er bare hvor. Det er jo endel steder på Gjøvik som kan egne seg til litt kaffe/snakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro at det blir flere BMW folk i Gjøvik :D . Jeg ser det vanker litt E30 og E36 her og der ...

Jeg skal ihvertfall være i Gjøvik i hele Juli måned ifrb med skole. Har allerede bodd der i et års tid nå.. Kommer jeg inn på det jeg har søkt så blir det 3 år til :)

En annen forumtraver her, Nino, kommer også til å flytte permanent til Gjøvik i løpet av 2007, så det borger for et skikkelig entusiastmiljø. Kanskje vi får til noe verksted/samlingspunkt etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...