Gå til innhold

Bmw miljø på gjøvik?

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

snakket vi ikke om en bimmers avdeling mjøsa en gang også? kanskje snart begynne å gjøre alvor av all praten vi har hatt om treff og slikk! som mAZE sier annenver onsdag? Lien og oddis har da arrangert treff som har vert veldig vellykket tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Jeg og pusen min( m3*n) flytter til gjøvik nå i sommer. så da lurte jeg litt på åssen Bimmer miljøet var der? hadde vært kult å blitt kjent med litt nye folk.

kommer sikkert til å være ute å rulle en del på gjøvik etterhvert nå. så det er bare å hilse eller noe om noen ser bilen.

:lol:

Jeg får forhåpentligvis lappen hvert øyeblikk, så da blir jeg og se i min lilla e36 318is :) så da sees vi sikkert i Gjøvik City ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azeton:da var det nok meg du kanskje så ja. hehe-

ja hadde jo vært sinnsykt kult med et treff annen hver onsdag elelr noe. møtes på mc donald eller noe for en kasse elelr is elelr lignende.

kommer hvertfall oppover til gjøvik fredag den 22 juni. for da skal jeg videre på streetmeet på hamar. så om noen skal slå følge så er det bare å si fra. svarer jeg ikke her så send meg en sms eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Mac'ern er jo ett alternativ for første møte ihvertfall, så går det ann å avtale noe annet der og da. (Om det ikke blir fast der da. :) ) Caplin oppi byen er jo også ett greit kaffested.

Skal vi prøve oss på ett treff neste onsdag da? Altså 27.juni?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling blir det nok dårlig med (mye pga at vi legger det til Mac'ern ved Statoil på Gjøvik) Men det går jo ann å bestemme seg for en annen lokasjon neste gang det blir treff. Men i første omgang blir det da på McDonalds. Så går det ann å ta ett nytt sted neste gang.

Noe klokkeslett er ikke fastsatt, så da er det vel bare å møte opp der til rundt 2000 tenker jeg.

- Onsdag 27.Juni 2007 kl 2000 -

Blir da første "onsdagstreffet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.. skal se om jeg får svingt bort en tur jeg oxo.. bare jeg får orden på bilen

Hadde vært artig å fått til noe grillings etterhvert.. sesongen er ikke så altfor lang i dette landet..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...