Halvor89 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Ah, ait =/ gørre greier da. Men er med seinere og jeg, sannsynligvis med egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det var dårlig oppmøte i går må jeg si! Var kunn 2 biler fra biri. Håper det blir mer liv etter hvert på treffene Tok da ett par bilder, ikke beste kvalitet. Fikk "besøk" av en med ei lita krutt tønne også! På felg emblemet står det " Morten <3 Renate " (325/20-20 bakdekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hadde tenkt å komme, men ble ikke noe av... Blir muligens med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Neste gang har ihvertfall jeg ferie, så da skulle det passe for meg.. Det blir vel da Onsdag 11.07.2007 kl 2000 vil jeg tro.. Samme sted om ikke annet blir avtalt.. Kan jo alltids ta San Marino også på Gjøvik (det er da kebaben... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hmmm... flere som måtte jobbe ja.. kjipt.. uansett, vi satser på bedre oppmøte neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hadde det da arti vi amund? hehe litt dårlig oppmøte men.. satse på at det blir litt flere neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 tja.. den 11.. kanskje jeg kommer hvis jeg er hjemme igjen fra oslo! kunne ikke komme i går pga dårlig bil.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ferrarien er Morten Gamst Pedersen sin ! :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ferrarien er Morten Gamst Pedersen sin ! :] synd at en så grom bil med så mye potensiale bli daffet rundt med av jålete fotball homo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 hadde det da arti vi amund? hehe litt dårlig oppmøte men.. satse på at det blir litt flere neste gang Hadde det helt knall jeg håper det blir hakket mere folk neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Ettersom neste "onsdagstreff" er i ferien, så vil jeg tro oppmøtet blir noen hakk bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 faen så bilen til Stramvaier i dag, fy faen så pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Ah, jaa. Det var den som var hans ja. Den var peeeEEN BTW: http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article1867822.ece GIR FULL GASS hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 prøve igjen på onsdag da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Jepp.. Onsdag er det dags igjen.. Vi prøver kl 2000 da også vel? ------ ONSDAG 11.07.2007 - KL:2000 -------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå