Gå til innhold

Bmw miljø på gjøvik?

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, blir vel en liten sammenkomst med litt mat. :) Jeg skal ihvertfall ha meg mat der. Litt uvisst hva slags bil jeg dukker opp med enda, men det ser ut som det blir M3 enn så lenge. :D

Jeg kan ikke være lenger enn til 2100, så jeg dukker opp rundt 1930 tenker jeg. Om jeg blir stående ute der eller om jeg går inn på Mac'ern vet jeg ikke.. Men mat skal jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE,mat vrak??tenkte jeg skulle prøve ta turen jeg da.. men så skal jeg besøke ei litta jente på 4 måneder ikveld å.. så må på cc å kjøpe noe gave til hu å.. prøve å kobinere dett da! men vesla legg seg kanskje litt tidlig.. hmmmm.. er det bensinstasjons tomta i så fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo.... Vel... :) Vil tro vi var 4-5biler.. Dessverre var vi ikke der samtidig. hehe.

Jeg satt på med frua i sin 318tds Touring ja.. Så neste gang møtes vi på Statoil, foran ved krakkene på Mjøsstranda. For vi finner jo hverandre ikke. :) Sikkert mye pga at jeg ikke hadde den bilen jeg egentlig skulle, men men.

Jeg skal lage en ny tråd om dette "Onsdagstreffet" våres. Så vi slipper å bruke denne tråden om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg det vet du vibra. :) Skulle jo det egentlig, men så kom det litt regn og jeg trodde det skulle bli noe mer ut av det. Derfor holdt jeg den innendørs.. Det var jo kjempe dumt, for da ble det jo bare tull. :D

Men neste gang.. hehe.. Vi flytter herved tråden......

Sjekk heller "Onsdagstreff - bimmers.no Hed/Opp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...