Stramvaier Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 dere så meg på gjøvik ja-. hehe måtte ut å lufte bilen en tur når jeg var på gjøvik. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 oppmøte ikveld? gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Jepp, blir vel en liten sammenkomst med litt mat. Jeg skal ihvertfall ha meg mat der. Litt uvisst hva slags bil jeg dukker opp med enda, men det ser ut som det blir M3 enn så lenge. Jeg kan ikke være lenger enn til 2100, så jeg dukker opp rundt 1930 tenker jeg. Om jeg blir stående ute der eller om jeg går inn på Mac'ern vet jeg ikke.. Men mat skal jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 mAZE,mat vrak??tenkte jeg skulle prøve ta turen jeg da.. men så skal jeg besøke ei litta jente på 4 måneder ikveld å.. så må på cc å kjøpe noe gave til hu å.. prøve å kobinere dett da! men vesla legg seg kanskje litt tidlig.. hmmmm.. er det bensinstasjons tomta i så fall?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Tror de ble parkert på parkeringsplassen ved siden av mac'ern forrige gang, mot mjøsa. Bare å dukke opp. Er jeg ikke å finne ute, er jeg inne. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ja, jo.... Vel... Vil tro vi var 4-5biler.. Dessverre var vi ikke der samtidig. hehe. Jeg satt på med frua i sin 318tds Touring ja.. Så neste gang møtes vi på Statoil, foran ved krakkene på Mjøsstranda. For vi finner jo hverandre ikke. Sikkert mye pga at jeg ikke hadde den bilen jeg egentlig skulle, men men. Jeg skal lage en ny tråd om dette "Onsdagstreffet" våres. Så vi slipper å bruke denne tråden om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 var det deg jeg så ja maze? trodde du skulle kjøre m3 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det var meg det vet du vibra. Skulle jo det egentlig, men så kom det litt regn og jeg trodde det skulle bli noe mer ut av det. Derfor holdt jeg den innendørs.. Det var jo kjempe dumt, for da ble det jo bare tull. Men neste gang.. hehe.. Vi flytter herved tråden...... Sjekk heller "Onsdagstreff - bimmers.no Hed/Opp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 var der jeg med den lille stygge tyttebæra mi.. møtte deg å kjærringa ved lyskrysset mAZE, men såg deg ikkno når j kom tilbake på mcer'n.. gikk ikke inn j da men! dro igjen kl 20.00 j.. men prøve møtes skikkelig sted neste gang ja! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Så deg jeg. Satt inne og spiste når du cruiset forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 cruiset...kremt.. øhh.... hmmmm... ehhhh.... fin cruising bil v?? øhhhh.. hælvete god bil serru! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Ja så ut som en illsint rød bil.... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hehe.. bare så vidt den fortsatt er rød å gitt.. begynner å gå over til å bli hvit... hehe.. å ja, ser ill sint ut ja! er jaggu å det!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå