Scirre Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Har et problem med at min e30 325i ('90) koker etter ca 7-10min på tomgang.. tenkte å sjekke om vannpumpa kunne være gåen, skrudde løs slange merket "2" på bildet. Når jeg starta bilen spyttet den ut vannet ut av klomsen merket "1" =/ trodde det skulle komme ut av slangen merket "2"? er dette et problem eller skal det være sånn? eventuelt andre årsaker til kokinga? er ikke vann i olja... termostaten er fjernet, og det virker som at det er dårlig sirkulasjon da vannet i påfyllingsbeholdern er lunkent mens resten koker som f...! begynner å bli dritt lei bmw'a mine som koker takker for alle svar...
Kimeng Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 prøv å kjør en radiatorrens før du kjøper ny varmepumpe da:P men høreslitt ut som att pumpa kan begynne å bli dårlig. eller vifta når det bare gjelder tomgang!?!
Scirre Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 varmepumpe? =) jeg har ny vannpumpe på en annen motor.. skal prøve den i kveld.. er fin flyt gjennom radiator, og vifta går, men mulig den ikke fungerer helt topp da
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 det er nok vannpumpa hvis vannet i beholderen er kaldt/lunkent. pumpa drar da ikke vannet rundt i motoren og det vannet som er i motoren koker veldig. prøv ny vannpumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå