PenguiN- Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Kan jeg bruke en uoriginal cd veksler? er det en spesiell type kontakt jeg må bruke? er det plug&play ? E38!
M6 Bjørn Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Er ikke sikker men mener jeg har hørt att du kan bruke en Pioneer veksler. Men cd veksler kan den lese Mp3 filer i grunn? Viss ikke er det vel like lurt og kjøpe seg en ny spiller vel...
PenguiN- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 skal jeg ha en uoriginal spiller i en E38 ? er kassett spiller der i dag, og orker ikke knote med å sette inn en stygg spiller som ikke passer. Om det er Mp3 eller ikke spiller ingen rolle.
PenguiN- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 jeg trenger bare å få greie på hvilken veksler jeg kan bruke og om hvilken ledninger og om det er plug and play.
M6 Bjørn Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Javel,da foreslår jeg att du tar kontakt med en bilstereosjappe og spør der....
spitz Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Ring Ketil hos Audio-Art (www.audio-art.no), tlf 90 13 98 94. Han kjører E38 selv og har god peil på BMW.
Diesel power Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Vet at BMW er hyppig bruker av Alpine. Det er en Alpine veksler som står bak til meg, men med BMW logo. Magasinet fra gamlebilen kunne faktisk flyttes over også. Kun det beste hos BMW vettu, it no Pioneer der
Gunnar Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Vet at BMW er hyppig bruker av Alpine. Det er en Alpine veksler som står bak til meg, men med BMW logo. Magasinet fra gamlebilen kunne faktisk flyttes over også.Kun det beste hos BMW vettu, it no Pioneer der Det meste jeg har sett med BMW-logo har vært Blaupunkt eller Becker..
Diesel power Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Det var blaupunkt i gamlebilen min også(E34), men i bilen min nå er det Alpine. BMW-Professional anlegg, med 10høytalere+sub og det hele Ikke verdens beste lyd, men helt ok til å være orginalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå