Gå til innhold

Ønsker bilder og tips om e34 posjekt

Anbefalte innlegg

Heisann, holder på med en 525i 24v prosjekt som jeg har forholdsvis god tid på. I den annledning kunne jeg tenkt meg noen tips og evt. bilder av noen fullførte biler slik at jeg kan få litt ideer. Er åpen for det meste. Lurte på M5 styling rundt om og E60 M5 luftinntak på sidene, og er åpen for andre forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jo såklart ta all rust og kosmetisk på den, så skal den lakkes, tenkte meg sort silkematt med hvite brock b1 felger. motoren skal ut og overhales og moddes med en liten sotvifte tenkte jeg. Har ikke lagt så veldig store og klare planer ennå, åpen for forslag :) Blir en bruksbil som jeg tenke å prøve på bane etterhvert, får se. Lenge igjen ennå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske det er en tråd her på forumet som heter noe sånt som "Den store e34 bilde tråden" eller noe liknende. Er ikke helt sikker, men mener å ha sett det.. tror det var en del bilder der om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Har endelig etter mye om og men fått bestemt meg for hva som skal skje med bilen. Fant meg en M5 i tyskland som jeg henter i august/september, intil da kommer jeg til å ribbe bilen ned til ramma og klargjøre den til rammebytte. Bilr vel forhåpentligvis ferdig før sommeren 2008, går litt tregere med meg i og med at jeg ikke har fått bygget meg garasje ennå. Ser fram til det gitt :D Moro å lese på forumet her gitt, blir liksom litt mer motivert. Takk for alle tips, kommer nok fler spørsmål under byggingen tenker jeg, er greit og spørre folk som faktisk har peiling :) (DVS. dere)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...