alvenbjarne Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 hei, jeg har en defa pakke med fjernstyrt sentrallås og alarm.. tror ikke den er ettermontert, men muligens levert som ekstra utstyr? problemet er uansett at dritten slutta å fungere etter at bilen gikk tom for strøm en gang, fins det noen måte å resette denne på, eller må jeg på verksted for å få fikset det? ps: hverken alarmen eller låsen fungerer.. og har nye batt i "fjernkontrollen" takker for alle svar:) hilsen erik
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 ville vel tro at en defa pakke er ettermontert?
alvenbjarne Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 virker ikke sånn.. ledningene og brakketten til "defa hjernen" går i ett med resten av ledningene under dashen.. så jeg ville tippe ekstrautstyr..
BoSJo Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Vil også tro at den er ettermontert på fabriks monterte ledninger, men kontakt Defa og hør åssen du programmere fjernstyringen op igjen etter batteri bytte. Men du skal sikkert ha en kode til Defaen for å gjøre det. På min -03 defa alarm, skal jeg vri tænnings nøklen x antal gange til dioden begynder å blinke hurtigt, da skal jeg vri nøklen x antal gange for hvert tall i koden, trykke på knapperne på fjernkontrollen osv. http://aus.defa.com/en/aus_bruksanvisninger.html Eller skriv ned de diverse nummere som står på alarm enheten/kontrol modulet, og google på de nummer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå