Gå til innhold

1987 BMW 320i E30 selges. Harstad(Troms)


ajsandberg
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en 1987modell 320i E30. Original. Ikke noe styling.

216000km, EU Ok, årsavgift betalt. LITE rust. Står en gammel pioneer CD spiller i den.

Noen småbulker rundt om på karosseriet, samt tåkelys foran fungerer ikke. Går fint, ingen ulyder. Heller ikke ungdomskjørt.

Selges da jeg har kjøpt 325i.

Greit utgangspunkt for prosjekt, da det er MEGET lite rust.. Har funnet et par flekker på kanaler, men ingen hull.

Sommer/vinterhjul i grei stand, på originale felger

Pris: 14000kr.

Bilen står i Harstad (Troms) Og har skilter.

DSC00150.jpg

DSC00179.jpg

DSC00025.jpg

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss... Kjøpte bilen av en i 30årene med familie, og såvidt jeg fikk vite har det bare vært "eldre" eiere.. bilen bærer ikke preg av ungdomskjøring heller.. ORIGINALE hjul, null senking, ikke opphora innvendig, ikke voldtatt hattehylle, originalt ratt/girkule...

5000? Glem det.. Da får den heller stå her. Du kan sjekke autodb å se hva du får for 5lapper. :wink: Tviler på at du finner en 320i uten rusthull, årsavgift betalt, 215000km og EU OK iallefall.

EDIT: Har forøvrig bud på 11000kr til nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet bilen er rustfri... han som eide den for ca 4 år siden var 18 når han kjøpte bilen............. brukte mye olje og fikk aldri vedlikehold... bilen var "nedhora" teknisk når den ble solgt! var naboen og min beste kompis som hadde den!!!!

alt som er negativt på bilen skjedde vel i hans eie!!! bilen var strøken når han kjøpte den!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen bruker IKKE olje eller vann nå iallefall, og syntes den er veldig fra for å være en 87modell..... sikker på at det er samme? skal stikke på BT å sjekke historikk.

Edit: Har forresten en kvittering på 7257kr inkl arbeid på ting som er byttet.

Arbeid:

Byttet registerreim: 1694,-

Reparert/kontrollert vannpumpe: 121,-

Byttet skiver og klosser foran: 907,-

Skifte olje og filter: 151,-

Kontroll/skiftet luftfilter

Deler:

Bremsevæske: 57,-

Registerreim: 624,-

Oljefilter: 64,-

Motorolje: 374,-

Bremseklosser: 374,-

Bremseskiver 783,-

Luftfilter: 163,-

Totalt inkl moms: 7257,- kr :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende motor er byttet eller gjort noe med... brukte mer olje enn bensin den gang..hehe Joda kjenner reg nr. og den bulken over bakruta er det vel ikke mange som klarer å lage,,,

Gaffeltruck som spiddet bakruta....di løftet bilen med stropp og så gled bilen inn i ene gaffelen.... hehe Far og sønn på gang,....Bilen stod registrert på faren foresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halo...

det er sykt vanskelig og finn en gammel bmw som ikke er ungdomskjort...

vil jerne bytte med deg vis du er intresert.

har forovrig en 520i 88mod.

pm meg vis du er intr...

ps. beklager skrivemoten, skyldes at jeg sitter i bulgaria og har ikke alle knappene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han fremstiller bilen som et "vrak". Selv om bilen er gullegod nå, kan noen bli skeptiske til dens fortid. Om ikke eier vil fortelle om det, og/eller kjøper ikke spør noe om det så trenger man ikke ødelegge folks salgstråder på den måten. Tenk om du skulle selge en bil du syntes fungerer veldig fint, og som du har tatt godt vare på. Så kommer en og forteller at han som hadde bilen din for tre år siden aldri ga bilen en vask, kjørte den varm på turtallsperra for at varmeapperatet skulle virke fortere om vinteren osv. osv. Folk blir skeptiske da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...