e30 fore life Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Hei lurer på om noen som bor nerme svenskegrensen vet noe om priser på lakkering av bil. Tror jo og håper det er billigere der ettersom lønningene er adskillig lavere hos søta bror. Har noen erfaringer med dette eller har hørt om noen som har gjort liknende så er jeg glad for tips.
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 har faktisk aldri tenkt noe på det. vet ikke om noen verksteder over grensa jeg
The_transporter Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 har lest mye om dette på bilforumet.. og det er ikke så mye billigere der.. skal du ha skikkelig billig og bra lakkering.. bør du forhøre deg om lakkering i polen... koster deg mindre for lakkeringa en det gjør i reise,hotel og lommepenger hehe
Aizman Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 er ikke så store forskjellen på lønna over grensa som alle skal ha det til. lønna er ca 25% mindre i forhold til norge. men prisene når det gjelder bil ihvertfall er 50% laver. så svenskene lever bedre enn oss norskene uansett når det gjelder bil!
e30 fore life Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 hmmmm litt forskjellige svar kanskje jeg bare må skjekke det opp selv når jeg er der. e36 en må uansett lakkeres skal den bli pen
Aizman Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 når det gjelder pris på jobber så er jeg ikke sikker på hva prisene er bare så det er sagt. min forrige kommentar gjaldt nybil. bruktbil og bildeler.
Glenno Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 har lest mye om dette på bilforumet.. og det er ikke så mye billigere der.. skal du ha skikkelig billig og bra lakkering.. bør du forhøre deg om lakkering i polen... koster deg mindre for lakkeringa en det gjør i reise,hotel og lommepenger hehe Ut ifra en jeg pratet med som selger biler, var polen et ypperlig sted for karosseri og lakkering reprasjoner. Vil vel tro at det lønner seg å ha noen norske referanser først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå