marararius Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Hei.. Har kjøpt bakrute senker til min e36 sedan, og fikk den i dag Men jeg sliter med å finne ut hvordan den skal festes ? :\ Det er jo ikke noe spor eller noe i den :\ Det er AC Schnitzer.. Jeg fikk ikke med noe monteringsgreier eller bruksanvisning. Bilder kan taes.. Takker for svar..
hagenisse Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Nå husker jeg ikke eksakt hva jeg brukte på min, men den skal bare limes på.
marararius Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Langs kantene, eller på hele greia lissom? :\ Hvordan lim?
mAZE Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Du limer den langs kanten i lista ja. Rart det ikke var med noe lim, var med det på bakrutesenkeren jeg handlet for noen år siden.
HelgeS Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Sikaflex! Har du 4 dørs så åpner du bakdørene og tar en jekkestropp inni bilen og over bakruta som presser hele greia nedpå til den herder. Husk på å legg noe mykt(skumgummi e.l.) på lakken og over bakrutesenkeren. Lykke til!
marararius Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Takk for svar! Men sikeflax, det løsner vel ikke når jeg vasker, og ved temperaturendringer og sånn? Om vinteren for eksempel..
HelgeS Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Nei det tviler jeg sterkt på.. Har ikke hørt om noen som har hatt problem med det
marararius Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Okei, da er det bare å sette igang Bare lakkere den først..
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Ville nok tatt en sikaflex som tålte litt kulde Får å være helt sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå