Lenny Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 skulle helst hatt det i går skjønner du=P mosa fronten på bmwen min her om dagen. å Scirre bort 15 min unna meg, så hadde passa meg perfekt om han ikke har så må jeg ta meg en tur på høgger å kjøpe ett der. håper på å få retta fronten en av de nærmeste dagene, å få bilen på veien igjen asap;) men takk=)
berg Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 har du det dekkselet som sitter mellom bakdøra og bak vinduet? venstre side.
Azrael Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Har du interiøret? Evt farge? Tenker da på teppe, hattehylle og seter. Og venstre fram skjerm? Evt tilstand på den.
Scirre Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 oops lenge siden jeg har sjekka den tråden her .. jeg har ett panser ja, det er vel i grunn helt, men må lakkeres da det er delvis nedpussa, delvis svart, og delvis grått Har 320 motor og kasse liggende, men har plukket litt deler av den motoren, men den går _BILLIG_ har akkurat vraka bilen så lite karosseri å få tak i nå =/ men da har ihvertfall Skedsmo Bilopphogging en svart 4 dørs e30 320i for de som skulle ønske seg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå