Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

samma hvilken type, bare den pass på31 e30, og ikke er slarken med masse ulyder! helst nær Rogaland/Vest agder, max 1000kr!

Skrevet

den blir for dyr å sende med posten, og med lastebiltransport koster det 500kr pluss! så det må ikke være lengre enn rogaland/vest agder..

Skrevet

okey, må bare vente til jeg får skattepenga først! gir deg beskjed. mn hvor mye skal du ha forresten?

Skrevet

Hei. Annonserte en slik diff med 3,46 utveksling forrige uke. Da det ikke var interesse for den tok jeg den ikke med meg til Stavanger pga fullastet bil. Hvis du ikke får tak i en diff kan jeg ta den med senere. Skal kanskje ned en ny tur snart til Østerrike. Den er kjørt bare 131 000 km og er uten slakk. Prisen er 1200 kr. Eirik.

Skrevet
Hei. Annonserte en slik diff med 3,46 utveksling forrige uke. Da det ikke var interesse for den tok jeg den ikke med meg til Stavanger pga fullastet bil. Hvis du ikke får tak i en diff kan jeg ta den med senere. Skal kanskje ned en ny tur snart til Østerrike. Den er kjørt bare 131 000 km og er uten slakk. Prisen er 1200 kr. Eirik.

snakker vi original diff, eller en med sperr?

jeg gir 500kr for original diff, og ganske mye mer for en med sperr, så med 3.46 i utveksling, hva vil det si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...