akebretn Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Hi yall ! Jeg lurte bare på et par ting. har tenkt å gå inn for mitt første BMW kjøp. Og har funnet meg en nokså strøken -96 328IC, men det var et par ting som ikke var helt tipp topp. Det piper i bremsene når man bremser i lave hastigheter og det rister litt når man bremser i litt høyere hastigheter , hva kan være grunnen til dette ? Det var og en liten rift i en bremseslange. Noen som har peiling ? bare gi meg d i kroner og øre hva noe sånt vil køste i fikse ? ! på forhånd takk ! mvh kris
hagenisse Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 "Nokså strøken"? Enten er den strøken - eller så er den ikke. Oppbrukt ord i bilannonser. Pipinga får du trolig vekk med å smøre opp litt. Ristinga er trolig skivene, men kan være foringer og slikt også. Prut 10.000 så har du mer enn nok til nye bremser.
Ingebrigtsen Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Prute 10 000kr er vel kanskje litt optimistisk men uansett 5000kr burde du vel klare og du får deg nye bremser til den prisen og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå