Kobar Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 etter jeg senka e30 ca 40mm så sliter den innmari helt innerst på hjula spesiell framme! skal jeg skru av styrekula og vri den ut en omdreining? går dette greit? eller vil hjula begynne å ploge? sliter skjeivt bak også, men tror jeg bare heiser den opp igjen litt bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Har du ikke innsikt og utstyr til og justere slikt, så er det stort sett bare og drite i og prøve og gjøre noe med det selv. Men ja. Det vil jo hjelpe litt, men kan hende det blir for mye... Eller for lite.. Bak er det vel også muligheter til justering på både spissing og caster/camber via usentriske foringer/skiver. Har du senket perverst mye, så må du vel til med og skifte til foringer som har større justeringsmulighet for og få det rett igjen. Men alt i alt.. En 4 hjuls kontroll er tingen. Bilen blir ikke helt god før du får gjort det me skikkelig utstyr. Koster vel opp mot ett par lapper for en slik kontroll/justering. Men husk. Da må alt av foringer med mer være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Utfra slik som bilen din er nå så kan du kun ta 4hjuls kontroll. Det som har skjeddd nå, er at begge fremhjula peker innover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 en vanlig firehjulskontroll med justering koster mellom 800-1000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 en vanlig firehjulskontroll med justering koster mellom 800-1000 kroner. Nja, Sitter me en regning fra Bavaria på 2250 kr for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 har senka 40/40mm, og er stort sett foran det er problemer. var nettopp på eu-kontroll og fikk null feil på foringer og slikt foran, så da lar det vel seg gjøre om den må stilles! men trenge jo bare å stille framhjula, er vell ikke så dyrt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 en vanlig firehjulskontroll med justering koster mellom 800-1000 kroner. Nja, Sitter me en regning fra Bavaria på 2250 kr for dette. Sikkert dyrt hos bavaria ja, men vanlige verksted tar mellom 800 og 1000 lappen rundtom her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 2250 for en slik kontroll var rimelig dyrt ja.. har hatt min på et par lokale verksteder, blandt annet bilskaden, og aldri betalt mer enn 800. Om det er vanskelig å justere pga. rust osv har jeg hørt at mange tar litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Er jo forståelig at de tar mer når det er vanskelig og justere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 2250 for en slik kontroll var rimelig dyrt ja.. har hatt min på et par lokale verksteder, blandt annet bilskaden, og aldri betalt mer enn 800. Om det er vanskelig å justere pga. rust osv har jeg hørt at mange tar litt ekstra. Det er helt normal pris hos Bavaria, min var ikke mye feil, men tok fremdeles ett par timer Og heller ikke spesielt vanskelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Ville nok tatt en sjekk/justering bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå