en325ic Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 har en 325ia 91mod som jeg skal selge! km stand ca 280000. e skifta kombi så d står en anna km stand der trur d va en ca 170000. har sjekka om d er lekasje på toppen den e gulle go:) nu har jeg fikset en del på bilen! bilen er kjørbar og girer som en drøm! skifta olje og filter på gir kassen! hjulager venstre fremme er skiftet fått vinduene til å fungere! takluken virker også nu! skifta plugger olje er skiftet! byttet toppdekselpakkningen. har helt nye calippere fremme siden di gamle ikke var helt bra! er nye klosser runt om! er jo en fordel at bilen stopper:) har fått spørsmål om koffer d ikke er skilter på bilen! denne bilen kjøpte jeg kun får å fikse opp å selge! er ikke heftelser på bilen. denne bilen kjøte jeg hos trondsen bil i tromsø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 er en sedan glemte og skrive d.. er åpen får bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Trenger bilder!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 Bilder kommer e akkurat kommen fra den andre jobben nu! skal fikse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 bilder av mittkonsollen!spiller blir montert inn. og di lednings tingan skal bort "teipen" på panseret fjerner æ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 bud ønskes:) og jeg kommer med oppdateringer ettervært som bir jort med biln:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 sånn btw vil selge denne bilen:) kom med bud og en ting til e d noen som har kjentskap til denne bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 hva er galt med vinduene og takluken``? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 har ikke sett på d enda! får nye calippere på onsdag eller torsdag så jeg bytter dæm neste tirsdag på mekke kveld jeg trur d er et rele som har svikta.. men jeg skal feisøke på d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 men jeg trur d er et rele som e fucka eller så er sikringene sprængt eller borte!! ang vinduene og takluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 ser at det ikke er skilter på den... hva er grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 tenkte runt 30000kr får bilen! grunn til at d ikke er skilter på den er at jeg har 2 biler:) har en annen 325:) denne kjøpte jeg får å fikse å selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 sånn til oppdatering! har skiftet filter og olje på automatkassen så nu girer bilen fint:) funnet feil siden vinduene å takluken ikke virker! er comfort relet so mer ..... dette er fikset så nu er vinduene å takluken i orden! er en sentrallås motor som ikke er helt på nett ska finne ut av dette så d blir i orden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg