Tommy Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Rogalandsavdelingen, har reservert Revebanen for kjøring søndag 8 juli. Dette blir fortrinnsvis bare kjøring for medlemmer i BMWCCN, men hvis det ikke blir for mangen biler, så åpnes det for andre også.
Søreng Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 kommer med hjelm denne gangen Tommy Hvilke krav stilles til hjelm
hagenisse Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Hvilke krav stilles til hjelm At den sitter bra på hodet ditt!
Søreng Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 At den sitter bra på hodet ditt! Morroklompen Reiner liksom ikke med at du kan komme med sykkehjelm Derfor jeg spør hva kravene er, mopedhjelm liksom, funker det? Eller må det være egen?
Al Bundy Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Du kan faktisk komme med moped hjelm. Den trenger ikke være godkjent til bane bruk. Om de godtar sykkelhjelm i isopor tror jeg ikke.
Tommy Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Skrevet Juni 16, 2007 Kan jeg komme med løpsbilen? Det kjøres under BMWCCN reglement, så løpsbilen kan du kjøre med, hvis den er registrert med skilter, og i god teknisk stand. Prøveskilter er kun tillatt av METALL type, og må søkes om til klubben i forkant. Ang hjelm, så er mopedhjelm helt greit. Sykkelhjelm utgår.
bmwrasaren Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Men da ser det svart ut for meg Er i god teknisk stand men har ikke skilter på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå