mudbug Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Hei! Jeg skal ha nesten 4 uker ferie, skal jeg kopler ut batterien ellers ikke?? Takk for svar.
-Martin- Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Har hørt det er mye som resetter seg og dritt hvis du kobler fra batteriet i en lengre periode... Men om dett er er sant eller mer info har jeg ikke.
Steffan C Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Jeg hadde ikke koplet av batteriet for denne korte stunden! Hvis du har mulighet og vil være på den sikre siden, så kan du jo kople til denne mens du er borte .
Andreas1 Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Hvorfor skal du koble ifra batteriet? Med mindre du vet du har en strømtyv så har det ingenting å si om batteriet er tilkoblet.
AC Schnitzer Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Så lenge du ikke har krypstrøm så er det vel ikke behov for det. 4 uker er da vel ikke så lenge?
Al Bundy Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Ikke noe behov for å koble av batteriet. Er batteriet godt så er det ingen problem.. God ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå