Gå til innhold

...

Bmw540ia
 Share

Anbefalte innlegg

Grenrør til denne? det er vel orginalt? Visst ikke vil jeg tippe at det er veeldig dyrt.. 2stk må man jo og ha..

Hvilken dimensjon er rørene som går bak til supersprint potta? er katalysatorn og mellompotta der eller har du sløyfet disse?

Fin bil by the way. Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at bare med å fylle på 98 oktan så får du en del mere hester ut va de bilene siden Bmw benker dem med 95.. Det gjelder jo alle, men det er mest å hente i de med størst motor. Eksempelet kom fra en salgsannonse for en 535 som hadde benket den med 98 oktan på tanken og fått 24 hester mer en orginalt elns. Kan hende jeg er helt på bærtur, men det sto noe sånt i hvertfall! Men folk skriver mye rart :D

Unasett jeg tror på at det er litt over 300 gampers i den der da :P Fet bil foresten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok på bærtur ja..

Eller rettere sagt, eieren med 535 salgsannonsen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Det er jo snakk om en 540 da! tror heller ikke det er en umulighet at det er 300 gamp i denna!

Veldig flott bil dette... synd du må selge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller snakk om at man i utgangspunktet SKAL fylle 98, og at konsekvensen av å fylle 95 er MINDRE effekt.

Det står uansett 286 hk i vognkortet ditt, så det er kanskje greit å skrive det i annonsen (medmindre effekten du oppgir er dokumenterbar da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mye effekt det er i bilen, går den helt greit. Har hatt meg en liten tur i denne for ikke å lenge siden.

Tror ihvertfall ikke den er så mye under de 286 orginale hk'ene.

Vi er alt for flinke til å ødlegge salgstråder her inne. Dette er en 540ia med 286hk + effektanlegg og filter.

Lykke til med videre salg. Ontopic videre får vi håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrør til denne? det er vel orginalt? Visst ikke vil jeg tippe at det er veeldig dyrt.. 2stk må man jo og ha..

Hvilken dimensjon er rørene som går bak til supersprint potta? er katalysatorn og mellompotta der eller har du sløyfet disse?

Fin bil by the way. Lykke til med salget.

det er supersprint anlegg heile veien med grenrøra som sagt:) rustfritt heile veien, bilen er eigd av eldre personer med mest sansynlig god råd:P

tviler det er no billeg det effektannlegget for å sei da sånn ja:) heldigvis ikkje betalt for da sjølv:P

takk for det, eg kan ikkje gå skule uten bilen blir solgt:( kjipt dilemma, bilen går jo styggbra men kan jo ikkje akkurat ha 540 som student:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at bare med å fylle på 98 oktan så får du en del mere hester ut va de bilene siden Bmw benker dem med 95.. Det gjelder jo alle, men det er mest å hente i de med størst motor. Eksempelet kom fra en salgsannonse for en 535 som hadde benket den med 98 oktan på tanken og fått 24 hester mer en orginalt elns. Kan hende jeg er helt på bærtur, men det sto noe sånt i hvertfall! Men folk skriver mye rart :D

Unasett jeg tror på at det er litt over 300 gampers i den der da :P Fet bil foresten.. :)

takk til deg og:) skal jo lite til for å få 14+ ekstra hester utifra 286 gamp:)

biler går bedre med 98 men det er så dyrt at det har blitt 95 her i gården, bilen går godt nok uansett:) drøm å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok på bærtur ja..

Eller rettere sagt, eieren med 535 salgsannonsen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Det er jo snakk om en 540 da! tror heller ikke det er en umulighet at det er 300 gamp i denna!

Veldig flott bil dette... synd du må selge :(

hater å måtte selge den, forbikjøringer gjøres på sekunder:) sette den i sport og den drar som bare juling uansett ka eg gjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mye effekt det er i bilen, går den helt greit. Har hatt meg en liten tur i denne for ikke å lenge siden.

Tror ihvertfall ikke den er så mye under de 286 orginale hk'ene.

Vi er alt for flinke til å ødlegge salgstråder her inne. Dette er en 540ia med 286hk + effektanlegg og filter.

Lykke til med videre salg. Ontopic videre får vi håpe ;)

ja skjønner egentli ikkje problemet med å skrive 300 hk skal ingenting til for å få 14 hester ut av ein 4 liter v8 på 286hk... effektannleget gir ein del, men luftfilteret ingenting(+0.5hk til -3hk på luftfilteret).. luftfilteret får den bare til å akse litt bedre og feit lyd:)

takk skal du ha, skal det bli skule og meir lønn på meg må den desverre bort:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...