mort Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Varmeapparatet i min e34 blåser varm luft på vindu og på beina, mens de dysene i midten og i dørene blåser kalt uansett ka eg setter tempen på Hjelp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Dysene i midten er friskluftsdyser og blåser ute-luft uansett, vet ikke på biler med ac, men på uten er det ihvertfall slik. Er jo sunt med frisk luft Men hvis du skal ha det varmt er det jo bare å stenge den ventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Er både enig og uenig med forrige inlegg. Dysene i midten er sant nok friskluftsdyser, men har både en varm og kald instilling. Min blåser varmt når jeg setter den på rødt og kaldt på blått, uansett temp ute. edit: men ja, for oss uten AC blålser den utetemperaturen på kald instilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå