S.Arnesen Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Bestilte enforcer fjernstyring til sentrallåsen på bilen min hos bilradiospesialisten. bestilte det 6 juni, jeg fikk bekreftelse på at bestillingen var mottat, og at jeg skulle få beskjed når pakken var sendt. siden det har jeg prøvd å ringe dem, og sendt dem mail, men det er ingen svar å få. Er det noen som har noen erfaringer med de? begynner å bli litt slapp... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 hei, kjøpte cdspiller der en gang. Betalte på forskudd og fikk pakken 3 dager senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 hmmm... kanskje de ikke liker meg da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Har kjøpt et par greier der både for meg og kamerater, og de pleier å bruke litt tid på ting de ikke har liggende i butikken. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighetskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå