Pressi Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Kjøpte denne på biltema: /UNIVERSAL/TETNINGSMASSER/SILIKON/ Tetningsmiddel/lim, allround Transparent, nøytralt, elastisk, enkomponent tetningsmiddel/lim basert på MS-Polymér®, som er enkelt å forme og påføre. Elastisk også etter herding. God motstandskraft mot vann, alifatiske løsemidler, fortynnede uorganiske syrer og alkalier, oljer og fett. 290 ml. Kan jeg bruke denne til å feste bakrutesenkeren? Vet at rutelim også er bra, men funker vel fint med denne vel? Må jeg holde den på plass lenge etter liming? Kanskje bruke teip eller noe?
ropa Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Silikon skal vel funke ja, trur det går bra med den der. Står det noe om at man kan bruke det på vinduer/biler? Brukte tech7 da jeg limte på min, pass på at det ikke blir altfor mye søl, men går jo greit å tørke av neste dag om det skulle bli det. Limte den fast og satt malerteip på den på kryss og tvers, og neste morgen fjerne teip og dra å cruise
hagenisse Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Biltema har noen sånne sugekopp-saker til rundt 30 kroner som er veldig kjekke til å holde den fast.
Pressi Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Jeg fylte godt på med silikon både på bakrutesenkeren og rundt/nedi pakningen rundt bakvinduet. Sitter jo fast, men den virker litt lealaus. Men er vel bare pakningen som gjør at den kan bevege seg litt siden bakrutesenkeren er limt fast i den. Håper bare den ikke løsner i fart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå