Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den blinker trykker man på hhv. hour og min knappene for å stille time og minutt for så å trykke en gang på set knappen for å "set" tiden.... samme med dato... Tror det var slik ihvertfall....For å få det til å blinke må man enten holde inne de rette knappene først eller ta ut sikringen et øyeblikk eller koble fra batteriet et øyeblikk...

Kan sikkert lete opp en mer lettforståelig gjennomgang i bentley/haynes manual hvis dette var uforståelig :lol:

Skrevet
har samme problemet men står bare å blinker 0.00 og det skjer ingenting visst jeg holder inne noen knapper.

Må da spørre om du har ettermontert kjørecomputeren i en bil som orginalt var levert med analog klokke? Er det tilfellet og den bare blinker 0.00 uansett hva du gjør ligger problemet i at du har feil ledningsnett.

Skrevet
men hva er MEMO godt for egentli?

Monterte stor OBC ret etter jeg kjøpte bilen, og har ikke hatt BMW på over 10 år.......

Montert stor OBC, men ikke hatt bimmer på 10 år? hehe

Finner vel ut hva MEMO er til etterhvert, klokka og datoen har funka i natt så :D

Skrevet
Montert stor OBC, men ikke hatt bimmer på 10 år? hehe

he he, ja altså 10 år før den jeg har kjøpt nu.......og inden jeg fikk helt bimmer kuller og hentede 525 delebil og M5 i tyskland...har jo tat helt av her 8-[

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...