Jeje55 Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som vet hvor man kan laste ned brukermanual til denne bilen? 2005 BMW 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Mulig du kan finne noen på Engelsk eller tysk om du leter litt på andre forum, men det letteste er nok å bare kjøpe en. Med mindre du har iDrive i din bil tror jeg ikke du finner så veldig mye interessant i den boken, men kan sikkert være kjekk å ha. Er det noe spesilet du ønsker å vite vil sikkert de på med E90 på dette forumet hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeje55 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 det er en E46... hvor kan jeg kjøpe? kun hos forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kjøpte ny manual hos GS. De fleste som kan skaffe deler til BMW skaffer også dette. Jeg undersøkte litt på nett, men synes det er ganske ok å ha et ordentlig eksemplar i bilen så gikk derfor til anskaffelse. Kostet ca 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Kan vel også bestilles fra BMW Norge . De er raske og flinke. Sikkert bare å ta en telefon dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå