Gå til innhold

Jukse med kilometer på E34?

BoSJo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte egentligt på om det på noen måte er muligt å jukse med kilometerene på en M20 E34, uten å ta Code pluggen ut av instrument Clusteret?

Min Code plug har ikke vert demontert, sitter......eller rettere sat en plastik ramme rundt som er fabriks sveiset.

Jeg brøt den op for å teste code pluggen i det M50 cluster jeg kjører med nu.

Men kunne vere artig å vite om bilen er KM sikret på denne måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man kunne dra ut pluggen bak i diffen..

Det kan man sikker også, men da veit du ikke hvor fort du kjører, og der kommer sikkert også feil melding op i Check Control.

Litt uholdbar måte å jukse på, men sikkert nok noen som gidder å gjøre sånt......men få sikkert.

Tenkte mere på andre elektroniske måter......skal hvertfall ha sjekket på M5'en nu jeg kom til å tenke på det. -91 og 120K på klokken......njaaaa skeptisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m5 er jo en bil som lever mesteparten av livet sitt i en garasje da....

Ja noen av dem hvertfall. M5'en er skikkelig stram og fin og null rust, ikke noe dill dall her og der, men syntes interiøret sier litt noe annet, ikke at det er styggt og skikkelig slitt.......meeeen der er et eller annet.

fortalte også selger (Eier nr. 3) at jeg ikke trodde på km stand (Stakkers ung gutt som ikke hadde råd allikavel), men bilen var såpas fin at eg slog til.....men javlig vanskelig å prute når man er reist så langt(Kiel)........han sitter jo me alle trumferne ](*,) og jeg står og tenker :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan som noen sier legge en bryter på en av ledningene bak til diffen (A). Har selv ødelagt giver på diffen nå å har venta 3 uker på shmieidmann/motorteknikk på giver og noen andre deler. Men er bare 17 så bilen ruller ikke så mange lure km uansett nå.

Men skal du over ett fjell, ingen kontroller, så er det jo bare å legge opp bryteren, da forsvinner speedo, økonomimåler å den teller ikke km lengre... Kommer ikke opp noen check melding i min bil. Men, er det værdt å lure fremtidige kjøpere da? Er bilen godt holdt og deler er bytta så må man stå for at bilen er gått 300-400 000 synes jeg. Stakkar om noen kjøper katta i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...