MrCox Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hvis jeg kjøper to nye lambdasonder hos Biltema, så er det forskjellige farger på kablene, sammenlignet med de orginale. Er det noen som vet hvilke farger som skal kobles sammen? Mener at dette skal gå, men tror dette er gjort før... Håper det er noen som vet !!!!! Motoren min er en M52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Det anbefales ikke å skjøte ledningene til lamdasondene. Da får du mere motstand i ledningen og ECU opplever dette som feil måling. Kjøp to originale. Det funker best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... de+biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nautiluz....? Tusen takk !!! Akkurat det jeg trengte !! Slikt liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå