Gå til innhold

Importering av BMW e36 325i

tolla
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen som har peiling på hvor mye arbeid det er å importere bil fra tyskland? Lønner det seg i det hele tatt? Hva koster det i avgifter og Hk. avgift og div? Jeg har ikke peiling... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at biler eldre enn 96 ikke er "godkjente" i norge så du må ha med tuv-papirer eller dekra papirer. Det er også ofte 2-3mnd ventetid på disse bilene som ikke er E-merket hos biltilsynet i norge.

Ellers kan du lese mye på www.tyskland.org vedr. avgfiter og mye tips.. :)

Om det er mye å spare på vet jeg ikke. 325i e36 er billige i Norge for tiden, men du får jo et mye større utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha for tips og div..

Vet at E36'ene er ganske billige, men de fleste har jo passert 200 000 for lengst... Er det noe kupp å kjøpe noe som har gått så langt? Jeg har planer om å kjøpe en til under 100k, er det noe å spare på import da? :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha for tips og div..

Vet at E36'ene er ganske billige, men de fleste har jo passert 200 000 for lengst... Er det noe kupp å kjøpe noe som har gått så langt? Jeg har planer om å kjøpe en til under 100k, er det noe å spare på import da? :?:?

De kommer vel fort på en 100k hvis du importerer..Pluss flybillett, hotell, bensin hjem osv..Som også fort blir 10k.

200tkm på en 6er er ikke noe å bekymre seg over..Det er jo seff viktig med historikken at den har hatt jevnlig service, oljeskift osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...